سرگیجه در استقلال/ از فاتح تریم،زنگا فاریاس تا توافق با مظلومی و پیامک زدن به کاظمی

سرگیجه در استقلال/ از فاتح تریم،زنگا فاریاس تا توافق با مظلومی و پیامک زدن به کاظمی

سرگیجه در استقلال
به گزارش پیروزی دیلی، در این روزهای بحرانی آبی‌پوشان تهرانی، هر روز یک نفر دیگر به عنوان گزینه سرمربیگری استقلالی‌ها به لیست این تیم اضافه می شود که باید دید درنهایت یکی از همان گزینه‌های تکراری و همیشگی و مربیان وطنی هدایت این تیم قعرنشین را برعهده می‌گیرد یا اینکه مربی خارجی در راس کار قرار خواهد گرفت. 

بعد از التیماتوم هیات مدیره به کادرفنی،‌ درحالیکه هنوز منصوریان سرمربی استقلال بود از دراگان اسکوچیچ و دالیچ به عنوان جانشین سرمربی پیشین یاد شد و در ادامه نیز نام فاتح تریم ترکیه‌ای و فاریاس برزیلی به میان آمد اما حالا حرف از سرمربی ایتالیایی پیشین سمپدوریا به عنوان گزینه اصلی است. در چنین شرایطی سلطانی رابط استقلالی ها با فاتح تریم که در ترکیه به سر می برد اعلام داشت تریم برای سرمربیگری در استقلال چراغ سبز نشان داد. این اظهارنظر در حالی صورت گرفت که خیلی ها تصور می کردند جذب کریم منتفی شده به ویژه اینکه رسانه های ترکیه مدعیشدند تریم در آستانه عقد قرارداد با ترابوزان است. تریم با تیم ملی ترکیه قراردادی سالیانه به ارزش 5/3 میلیون دلار داشته و در پی برکناری خواهان غرامت 16 میلیارد تومانی شده است.

 گفته می‌شود والتر زنگا گزینه اصلی برای هدایت آبی‌پوشان است. زنگا فصل گذشته سرمربی وولورهمپدون بود که پس از قطع همکاری با این تیم در میانه‌های فصل دیگر هدایت تیمی را به عهده نداشته است. عجیب اینکه پرویز مظلومی در یک قنادی به هواداران استقلال گفته است که باشگاه استقلال برای مربیگری با او به توافق رسیده البته مظلومی دقایقی بعد از رسانه ای شدن این خبر اعلام کرد مذاکره ای با او نشده! 

همچنین گفته می شود که یکی از مسئولین استقلال به فرهاد کاظمی پیامک زده و از او خواسته تا هدایت آبی ها را برعهده بگیرد.

استقلال

سرمربیگری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی