سعد ناطق تا آخر هفته به تهران می‌آید؟

بعد از اینکه شرایط انتقال سعد ناطق مدافع ملی پوش عراقی در نیم فصل به پرسپولیس فراهم نشد و این بازیکن در نیروی هوایی ماند حالا دوباره زمزمه پیوستن این مدافع به جمع سرخ‌ها شنیده می‌شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، البته ابتدا گفته شد ناطق به یک تیم قطری می‌پیوندد اما این بازیکن با قلب‌های سرخ در اینستاگرامش نشان داد می‌خواهد پرسپولیسی شود.  این بازیکن 23 ساله در صورتی که به تیم پرسپولیس بپیوندد جزو سهمیه بزرگسالان به حساب می‌آید ولی از آنجا که فهرست پرسپولیس جای خالی دارد، حضور او می‌تواند به پر شدن فهرست سرخپوشان با حضور بازیکنان باکیفیت کمک کند. گفته می‌شود طرفین توافقات خوبی به دست آورده‌اند و فقط در برخی از جزییات چانه‌زنی‌ها و صحبت‌هایی در جریان است که در صورت حل شدن آن، این مدافع عراقی را باید پرسپولیسی‌ بدانیم.  اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مسائل موردنظر ناطق مورد موافقت مسوولان باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد، این بازیکن تا روز جمعه به تهران می‌آید تا قراردادش را امضا کند. از طرف دیگر به دلیل فشردگی مسابقات نیروهای هوایی عراق، ناطق فرصت کافی برای حضور در ایران و مذاکرات رودررو با پرسپولیسی‌ها را نداشت اما چنانچه توافقات قطعی حاصل شود، تا آخر هفته جاری سعد ناطق وارد تهران خواهد شد.

سعد ناظق

نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی