سعودی‌ها به دنبال لابی در آسیا؛ می‌خواهیم با ۶ لژیونر مقابل پرسپولیس بازی کنیم!

سعودی‌ها به دنبال لابی در آسیا؛ می‌خواهیم با ۶ لژیونر مقابل پرسپولیس بازی کنیم!

فدراسیون فوتبال عربستان رسما از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که قانون جدید آنها را برای لیگ قهرمانان آسیا ببپذیرد!


به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، فدراسیون فوتبال عربستان رسما با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار بررسی پرونده حضور 6 لژیونر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2017 شد.

این درخواست سعودی‌ها پس از آنکه خودشان در لیگ داخلی کشور قانون جدید مبنی بر جواز جذب 6 لژیونر برای هر تیم را اعمال کردند، مطرح شد. در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تنها نماینده ایران است که مقابل الاهلی نماینده عربستان در مرحله یک چهارم نهایی قرار می‌گیرد و در صورت پذیرفتن AFC به حضور 6 لژیونر در این رقابت‌ها به ضرر نماینده کشورمان خواهد شد زیرا الاهلی تعداد لژیونر خود را به 6 رسانده است و تنها منتظر پاسخ AFC است تا از آنها در مقابل نماینده کشورمان استفاده کند.

قرار است جلسه بررسی این درخواست سعودی‌ها در تاریخ 10 و 11 آگوست(19 و 20 مرداد) برگزار شود و حکم نهایی در رابطه با این درخواست عربستان صادر شود.

 

لابی سعودی ها

پرسپولیس-الاهلی

علی :
۲۹ تیر ۹۶
احتمال زیاد موافقت میکنند چون همه کاره ای اف سی عربا هستند و هرقانونیو دلشون بخاد وضع میکنند همانجورکه مثل اب خوردن میزبانی راازتیمهای ایرانی گرفتن و عملابهشون گفتن تو کشورای عربی باتیمهای عربی بازی کنید وچون شماایرانی هستیدحق ندارید تماشاگرداشته باشید .  اینقدرم قدرتشون زیاده که ما هیچ کاری نمیتونیم انجام بدیم درتازه ترین اقدامشون علیه تیمهای ایرانی میخان بابهونه بدهکاری کلا حذفشون کنند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی