سعید فتاحی: برنامه لیگ برتر بعد از هماهنگی با پرسپولیس و برانکو اعلام می‌شود

سعید فتاحی: برنامه لیگ برتر بعد از هماهنگی با پرسپولیس و برانکو اعلام می‌شود

مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: برنامه کامل لیگ اعلام نشد تا هماهنگی‌های لازم با مسئولان پرسپولیس و برانکو سرمربی این تیم انجام شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سعید فتاحی در مورد اعلام برنامه هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: روز گذشته برنامه کامل لیگ برتر را تهیه کرده‌ایم اما به دلیل اینکه تیم پرسپولیس تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، سازمان لیگ تلاش می‌کند این تیم با بهترین شرایط به مصاف حریف عربستانی برود. به همین دلیل این برنامه اعلام نشد تا هماهنگی‌های لازم با مسئولان پرسپولیس و برانکو سرمربی این تیم انجام شود.


فتاحی تصریح کرد: به پرسپولیس در لیگ قهرمانان به چشم تیم ملی نگاه می‌کنیم و تلاش‌مان این است که بهترین شرایط را برای این تیم آماده کنیم. از سویی دیگر به احترام  سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر امروز فقط برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را اعلام می‌کنیم و برنامه ۳۰ هفته رقابت‌ها به صورت زمان‌بندی شده مانند سنوات قبل اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد. سازمان لیگ به همه باشگاه‌ها نگاهی یکسان دارد اما همواره شرایط ویژه‌ای را برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان در نظر می‌گیرد و این مساله فقط مختص تیم پرسپولیس نیست. 

فتاحی

پرسپولیس

علیرضا هادیان :
۲۱ تیر ۹۶
در نهایت احترام و احترام و باز هم احترام آقای فتاحی ، کلا در برنامه ریزی ضعیف تشریف دارید. فدراسیون پرتغال و آفریقای جنوبی و امارات متوجه شدند ، من و شما هنوز اندر خم یک کوچه ایم که اول مرغ بود ا تخم مرغ ، اول میز باشد یا صندلی! 
یک ناظم مدرسه از دورافتاده ترین منطفه ایران بیاوریم ، جای شما قرار دهیم بهتر از شما برنامه ریزی می کند و خدایی در این مقوله نیز مانند هر ناظم دیگر و تمام قشر فرهنگی ما ، افتخارآفرین می شود.  
قصد لطف به پرسپولیس و باشگاههای ایران را دارید ، روال درست را درپیش بگیرید. 
مانند تمام کشورهای پیشرفته ، اول لیگ و برنامه باشگاه ها را درنظر بگیرید و بعد بازی تدارکاتی در فیفادی برای کیروش فیکس کنید و سپس اردو آنهم در فیفادی بچینید و البته شاگردان برانکو را چون لژیونرها لحاظ کنید. 
ولیکن حسب الامر حاکم بزرگ میتی کمان یا مستر کی ترامپ یا هرچی اسمش را گذاشته اند یا همان کارلوس جان ارباب خودم! قیف رو وارونه دست گرفته اید و اشتباه می زنی دلبندم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی