سلطانی‌فر: توجه به امور فرهنگی شاخص ارزیابی روسای فدراسیون‌ها است

سلطانی‌فر: توجه به امور فرهنگی شاخص ارزیابی روسای فدراسیون‌ها است

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر انجام اقدامات لازم برای حفظ و حراست از ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی در محیط‌های ورزشی گفت که این موضوع یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی روسای فدراسیون‌ها است.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در صد و چهل و هفتمین نشست هفتگی شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تاکید به حفظ ارزش‌های اخلاقی در محیط‌های ورزشی گفت: تمام روسای فدراسیون‌های ورزشی با هماهنگی معاونت فرهنگی ملزم به انجام اقدامات لازم برای حفظ و حراست از ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی در کلیه اماکن مرتبط اعم از اردوهای ورزشی، فضای مسابقات و سالن‌های ورزشی هستند که این موضوع یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی روسای فدراسیون‌ها است.


وی افزود: در کنترل فضای فرهنگی و اهتمام به مسائل اخلاقی هم معاونت فرهنگی، هم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و هم معاونت توسعه ورزش بانوان مسئولیت جدی دارند و انتظار دارم از شخصیت و هویت قهرمانان ملی و تماشاگران به عنوان سرمایه‌های ملی که در اردوها و مسابقات هستند به خوبی حفاظت و حراست شود.


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تدوین آیین‌نامه کمیته صیانت از ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در کمیته تربیت بدنی شورای انقلاب فرهنگی گفت : این کمیته با مشارکت نهادهای مسئول اعم از قوه قضاییه، نیروی انتظامی و نهاد های نظارتی و مدیران و معاونان وزارت ورزش و جوانان به‌ زودی تشکیل می‌شود و همه ما مسئول حفظ فضای فرهنگی و حریم اخلاقی در ورزش کشور هستیم.


سلطانی‌فر در خصوص تقویت خانه‌های جوان گفت: این خانه‌ها هدیه دولت تدبیر و امید برای تجمع جوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها به نحو شایسته و مطلوب است. جوانان نزد رئیس جمهور جایگاه ویژه‌ای دارند و تاکید من به همه معاونان وزارت ورزش و جوانان پیگیری نیاز های این بخش است.


وی ادامه داد: خانه‌های جوان قابلیت خوبی در بالا بردن مشارکت های اجتماعی و حتی سیاسی جوانان دارد و از برنامه‌های اصلی من در سفرهای استانی دیدار با جوانان سمن‌ها و بازدید یا افتتاح خانه‌های جوان است.


وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه اکنون حدود 50 خانه جوان در سراسر کشور داریم، گفت: در ابتدای دولت یازدهم ما هیچ خانه جوان فعال و کارآمدی نداشتیم ولی در دولت تدبیر و امید و با تاکید رئیس جمهور توانستیم از محل اعتبارات وزارتخانه و استانی خانه های جوان را که مورد درخواست جوانان استان ها بود راه اندازی و تقویت کنیم.

سلطانی فر

وزیر ورزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی