سهیل مهدی: اولتیماتوم AFC غیر قابل تمدید است

سهیل مهدی: اولتیماتوم AFC غیر قابل تمدید است

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ اعلام کرد در صورتی که استقلال و نفت اقدامی جدی انجام ندهند خطر حذف جدی است.

به گزارش رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ با اشاره به اینکه باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان باید در برطرف ساختن موانع قانونی اقدام فوری انجام دهند به خبرنگار میدان گفت: اگر تهدید AFC را جدی نگیریم قطعا مشکلی که به تازگی برای پرسپولیس به وجود آمده برای سایر باشگاه های ایرانی رخ خواهد داد و بر خلاف توقع سهمیه حضور ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا از بین خواهد رفت.


وی در ادامه افزود: مسوولان باشگاه نفت طلائیه و استقلال تهران بیشتر از دو باشگاه دیگر باید تعجیل کنند چون خطر حذف و برخورد انضباطی این دو باشگاه را بیشتر از سایر باشگاه ها تهدید می کند. متاسفانه باشگاه های ایرانی عادت کردند که تا دقیقه 90 منتظر باشند، مثلا باشگاه پرسپولیس می توانست خیلی زودتر از این ها در پرونده طارمی و ریز اسپورت ورود کند اما با تاخیر زمینه محرومیت خود را فراهم ساختند.


مهدی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران استقلال و نفت در جریان باشند تاریخ 7 مهرماه به هیچ وجه قابل تمدید نیست و اگر اقدام نکنند سایت بسته خواهد شد و حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا منتفی خواهد شد.

استقلال

حذف از لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا

نفت طلاییه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی