سه تفنگدار پرسپولیس: با طارمی شوخی کردیم

سه تفنگدار پرسپولیس: با طارمی شوخی کردیم

احمدزاده در مورد شوخی عجیب با مهدی طارمی و اینکه گفته «اگر برود پرسپولیس پنالتی‌زن ندارد» گفت: همه ما مهدی طارمی را دوست داریم و من یکی هم خیلی با او شوخی می‌کنم.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کمال کامیابی‌نیا و فرشاد احمدزاده که تکلیف‌شان روشن است. این دو در دو سال گذشته با یکدیگر هم‌اتاق بوده‌اند اما علی علیپور مهاجم جوان پرسپولیس دیگر بازیکنی است که به جمع کمال و فرشاد اضافه شده است. این سه بازیکن در اردوی اوکراین با روحیه و انگیزه بالایی حاضر شده و با تمام وجود تمرین می‌کنند. شنیدن تازه‌ترین حرف‌های سه تفنگدار پرسپولیس خالی از لطف نیست.


احمدزاده: کمال نمی‌آمد به ما خوش نمی‌گذشت!

اصولاً این فرشاد احمدزاده جزو آن دسته از فوتبالیست‌هایی است که همه چیز را به شوخی می‌گیرد و کمتر حرف جدی می‌زند. وقتی از او درباره اردوی اوکراین می‌پرسیم می‌گوید: بدون کمال به ما خوش نمی‌گذشت. اگر او نمی‌آمد سخت بود. وی ادامه می‌دهد: حالا با خیال راحت می‌توانم توی اتاقم در هتل استراحت کنم چون یکی هست که برایم میوه پوست بکند!

وقتی از احمدزاده در مورد شوخی عجیب با مهدی طارمی و اینکه گفته «اگر برود پرسپولیس پنالتی‌زن ندارد» نیز توضیح می‌دهد: همه ما مهدی طارمی را دوست داریم و من یکی هم خیلی با او شوخی می‌کنم. دیدید که خود مهدی هم شوخی بچه‌ها را لایک کرد. همان‌طور که با کمال شوخی می‌کنم با مهدی هم شوخی دارم و بقیه بچه‌ها هم به خاطر همین سر به سر او گذاشتند. این نشان‌دهنده جو صمیمی در پرسپولیس است. ما همه دوست داریم مهدی برگردد و کنارمان باشد اما به هر حال او یک فوتبالیست حرفه‌ای است و به تصمیمش هم احترام می‌گذاریم.


کامیابی‌نیا: راحت‌تر از قبل تمرین می‌کنم

کمال کامیابی‌نیا پس از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت حالا در تمرینات هم با احتیاط کار می‌کند. او در جواب شوخی فرشاد احمدزاده می‌گوید: فرشاد است دیگر... هر کاری ‌کنی باز همین است. همه بچه‌های تیم می‌دانند چه کسی برای آن یکی میوه پوست می‌گیرد. شماره 11 پرسپولیس ادامه می‌دهد: از شوخی گذشته فرشاد مثل برادرم است و اگر او نباشد واقعاً تحمل کردن فشار تمرینات، اردو و دوری از خانواده سخت است. فرشاد با شوخی‌هایش کاری می‌کند که ما راحت این مسائل را تحمل کنیم و خوشحالم هم‌اتاقی خوبی مثل احمدزاده دارم. کامیابی‌نیا در پایان می‌گوید: با تمام وجود در اوکراین تمرین می‌کنم تا به بازی مرحله یک‌چهارم نهایی آسیا مقابل الاهلی عربستان برسم.


علیپور: می‌خواهم امسال سال من باشد

آن‌طور که از اوکراین خبر می‌رسد علی علیپور هم یکی از بازیکنان باانگیزه پرسپولیس است که با انگیزه و پشتکار فراوانی تمرین می‌کند. خودش می‌گوید: امسال نقشه‌های زیادی در سر دارم. می‌خواهم سال، سال من باشد و به همین خاطر بیشتر از گذشته تمرین می‌کنم چون می‌دانم برانکو یک مربی حرفه‌ای است که حق را به حق‌دار می‌دهد. علیپور اضافه می‌کند: ما تیم خوب و یکدستی داریم. هافبک‌های تکنیکی و سر حالی هم داریم و از آن گذشته تاکتیکی و با برنامه بازی می‌کنیم. همین مرا امیدوار می‌کند که امسال جور دیگری بازی کنم و در فصل چهارم حضورم در پرسپولیس می‌خواهم خیلی چیزها را ثابت کنم و به قول معروف نقشه‌های زیادی در سر دارم.

احمدزاده

اردوی اوکراین

علیپور

کامیابی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی