سه گل و یک پاس گل و 400 دقیقه بازی/ نعمتی؛ دو بازی متوالی و دو گل

سه گل و یک پاس گل و 400 دقیقه بازی/ نعمتی؛ دو بازی متوالی و دو گل

هافبک پرسپولیس در دومین بازی پیاپی توانست برای تیمش گلزنی کند و نشان دهد که می تواند بیش از قبل برای تیمش بازی کرده و مفید واقع شود.
به گزارش پیروزی دیلی، سیامک نعمتی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ شانزدهم به پرسپولیس پیوست؛ اما در این تیم کمتر فرصت بازی پیدا کرد. او برای چهارمین بار در این فصل از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و توانست در نیمه اول با یک فرار خوب از بین مدافعان استقلال خوزستان گل برتری تیمش را در این نیمه به ثمر برساند.

 این دومین گل پیاپی سیامک نعمتی در این فصل برای پرسپولیس بود. او در بازی قبلی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد با این که در دقایق پایانی به میدان آمده بود توانست تک گل پرسپولیس را به ثمر رسانده و کمی از سنگینی شکست در دوحه کم کند.
 
 نعمتی در این فصل حدود 417 دقیقه بازی کرده ، 3 گل زده و یک پاس گل هم داده است. او حالا در چهارمین حضور ثابتش در زمین توانست برای تیمش سومین گل خود و دومین گل پیاپی اش را به ثمر برساند.

سیامک نعمتی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی