سوتی‌های امروز سرمربی آبی‌ها/ار رفقای فیفایی تا انکار قراردادن نام مهاجم کروات در لیست مازاد

سوتی‌های امروز سرمربی آبی‌ها/ار رفقای فیفایی تا انکار قراردادن نام مهاجم کروات در لیست مازاد

علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری امروز خود اظهارات عجیب و در عین حال جالبی داشته است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سرمربی آبی‌ها در بخشی از کنفرانس خبری در ارتباط با احتمال محرومیت استقلال از خرید بازیکنان خارجی، مدعی شده: "دوستان نزدیکی در فیفا دارم که با توجه به اطلاعاتی که از آنها گرفتم ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت."


این ادعا در حالی مطرح شده که هنوز چند ماه از فاجعه محرومیت فیفایی استقلال در پنجره زمستانی و بی‌اطلاعی مسئولان این باشگاه نگذشته است. به نظر می‌رسد منصوریان فراموش کرده که تا روز آخر نقل‌وانتقالات پیگیر جذب تیموریان، جپاروف، چشمی و شهباززاده بود و عدم صدور آی تی سی شهباززاده بود که منجر به فاش شدن محرومیت این تیم شد. شاید هم سرمربی آبی‌ها اخیرا دوستان جدیدی در فیفا پیدا کرده است!


منصوریان در بخش دیگری مدعی شده که تنها پرونده در جریان این باشگاه در فیفا، پرونده پرو پییچ است. منصوریان گفته که وی خواهان ادامه حضور این بازیکن در استقلال بوده و این مهاجم بدون اطلاع وی ایران را ترک کرده است. این در حالی است که شواهد نشان می‌دهد که این بازیکن توسط منصوریان در لیست مازاد قرار گرفت و این خبر نیز در وب‌سایت رسمی استقلال منتشر شد.


پییچ با استناد به این خبر و اینکه یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشته از این تیم به فیفا شکایت کرد و فیفا نیز به نفع مهاجم کروات رای داده است. حال منصوریان با مشاهده این وضعیت، مدعی شده که پییچ را می‌خواسته تا از زیر بار تبعات ناشی از قراردادن نام این بازیکن در لیست مازاد و زیان مالی ناشی از آن فرار کرده باشد!


منصوریان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی