سوری های بد بدن باختند !

سوری های بد بدن باختند !

تساوی ایران مقابل سوریه و دو گلی که در ورزشگاه آزادی دریافت کردیم باعث شد تا رکورد ایران خراب شود. دروغ چرا؛ شادی صعود به جام جهانی هم تحت تاثیر این تساوی قرار گرفت!
به گزارش پیروزی دیلی، دروغ چرا؛ شادی صعود به جام جهانی هم تحت تاثیر این تساوی قرار گرفت! شاید نتایج عجیب سوریه در مقدماتی جام جهانی باعث شد تا علاقه مندان به فوتبال با وسواس بازی استرالیا و سوریه را تماشا کنند و روی نتیجه آن حساس باشند. 

وقتی سوریه مقابل استرالیا شکست خورد و از مقدماتی جام جهانی حذف شد،یک بار دیگر فرصتی دست داد تا از نظر فنی این تیم را بررسی کنیم. 

این که سوریه چگونه توانسته بدن بازیکنانش را این قدر آماده کند بر ما پوشیده است اما در همین بازی با استرالیا اگر داور کمی دیرتر سوت می زد شاید سوری ها که از نظر بدنی از حریف آماتده تر بودند گل تساوی را می زدند. 

تبحر السوما در ضربات کاشته و شوت های ویژه این بازیکن،همچنین حضور همه جانبه او در محوطه جریمه استرالیا نشان می داد نتایج سوریه در مقدماتی جام جهانی اتفاقی نیست.

سوریه-استرالیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی