سپهر حیدری: پرسپولیسی‌ها روی الجزیره تمرکز کنند نه تمدید قرارداد

سپهر حیدری: پرسپولیسی‌ها روی الجزیره تمرکز کنند نه تمدید قرارداد

پرسپولیس در آخرین بازی فصل 97 – 96 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان الجزیره امارات خواهد بود.

به گزارش پیروزی دیلی، بازی که به دلیل نتیجه بازی رفت حکم انتقام‌گیری برای سرخ‌پوشان از حریف حاشیه جنوبی خلیج فارسرا دارد. این که برانکو و شاگردانش فصل را با پیروزی منجر به صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا به پایان برسانند، شیرین‌ترین پایان فصل برای قهرمان دو دوره اخیر لیگ‌برتر فوتبال ایران خواهد بود. سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس در این خصوص صحبت‌های قابل‌توجهی داشته است: به اعتقاد من هر زمان که پرسپولیسی‌ها یک‌دل و متحد بوده‌اند توانسته‌اند موفقیت را به نام خود رقم بزنند. بازی برابر بنیادکار را به یاد می‌آورم که دو روز قبل از بازی موضوع طلب بازیکنان و چک و این مسائل را به راه انداختند و همین امر فضای تیم را به هم ریخت. حالا هم بحث تمدید قراردادها اگر ذهن بازیکنان را پیش از بازی درگیر خود بکند، می‌تواند تأثیر منفی روی کار تیم در بازی برابر الجزیره بگذارد. البته باشکاه هم باید به خواسته‌های بازیکنان اهمیت بدهد. باید یک ارتباط دوطرفه میان بازیکن و مدیریت باشگاه باشد تا با یک تعامل دوطرفه کار به خوبی پیش برود.

وی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم اگر تک‌تک اعضای مجموعه پرسپویس از مدیریت گرفته تا بازیکن و عوامل پشتیبانی، از بیرانوند در درون دروازه تا علیپور در نوک حمله، فقط و فقط مثل همیشه به خوشحال کردن دل هوادارانی که در این بازی سکوهای ورزشگاه را به تسخیر خود در خواهند آورد تا 40 میلیونی که در خانه‌ها دست به دعا برخواهند داشت باشند، پیروزی در این بازی کمترین حاصل اتحاد مجمعه پرسپولیس خواهد بود. اما اگر ذهن بازیکنان به جای تمرکز روی بازی به تمدید قرارداد و این مسائل باشد، پرسپولیس از هدف اصلی‌اش دور خواهد شد. این که مثل روز جشن قهرمانی یکی بگوید با من برخورد خوبی نشد و از این دست مسائل، تفکر مناسبی برای بازیکن پیش از این بازی نیست.

حیدری در خصوص وضعیت حریف پرسپولیس خاطرنشان کرد: الجزیره به طور حتم از السد ضعیف‌تر است. دو فوروارد خوب این تیم نیز نفرات غیرقابل مهاری برای خط دفاع پرسپولیس نیستند. پرسپولیس برای موفقیت در این بازی فقط به همت و یک‌دلی بازیکنان و همت هوادارانش نیاز دارد.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص بازگشت سیدجلال حسینی به خط دفاع سرخ‌ها برای این مسابقه گفت: کاری که سیدجلال در تیم‌ملی و پرسپولیس انجام داده این بوده که با قدرت رهبری بسیار بالای خود حالتی مثل یک مرکزثقل و نقطه اطمینان را در تیم و خط دفاع ایجاد کرده است. سیدجلال کوچینگ بسیار خوبی از انتهای زمین دارد که حالت روحی و روانی خوبی در تیم ایجاد می‌کند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی برابر الجزیره حتی محسن مسلمان که روی نیمکت خواهد نشست، می‌تواند به تیم انرژی مثبت بدهد. واقعا حیف است که یک فصل فوق‌العاده در آخرین 90 دقیقه فصل با پیروزی برابر الجزیره و صعود به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا به پایان نرسد و تکمیل نشود.

الهلال عربستان

سپهر حیدری

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی