سکوت شفر درباره عملکرد بویان

سکوت شفر درباره عملکرد بویان

سکوت شفر درباره عملکرد بویان!
به گزارش پیروزی دیلی، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران در حالی که هیچ خبرنگاری از وی در مورد حواشی حضور بویان در استقلال سوال نکرده بود به یکباره در مورد مطلب یک پیج اینستاگرامی صحبت کرد و گفت: از قول من نوشته‌اند بویان بازیکن خوبی نیست ولی می‌گویم او سوپر استار می‌شود!

 سرمربی استلال در حالی مطلب یک پیج اینستاگرامی را مقابل دوربین ها و نمایندگان پرتعداد رسانه ها تکذیب کرد که این موضوع برای هیچ رسانه ای جذابیت نداشت اما جالب اینجاست که سرمربی تیم استقلال بعد از برد تیمش مقابل نفت تهران هیچ اشاره ای به عملکرد ضعیف بویان نکرد و کوچکترین صحبتی در مورد این بازیکن انجام نداد.

 بویان در نیمه اول دیدار استقلال و نفت عملکرد ضعیفی داشت و شفر مجبور شد امید ابراهیمی که به خاطر حضور در اردوی تیم ملی استراحت کافی نداشت را به زمین بفرستد.روز گذشته نیز یکی از خبرگزاری ها از نقش پسر شفر در انتقال 300 هزار دلاری بویان به استقلال خبر داده بود.

استقلال

بویان

شفر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی