سکوت شما به مسلمان کمک می کند!

سکوت شما به مسلمان کمک می کند!

دیگر به این نتیجه رسیده تیم بعضی ها به عمد در مورد وضعیت مسلمان سوال می کنند! وگرنه بعد از چند سال حضور در کنار پرسپولیس و همکلاسی با برانکو دیگر باید با شخصیت او آشنا شده باشند. 

به گزارش پیروزی دیلی، برانکو در مورد این بازیکن یکبار توضیحاتی را ارائه کرده و بعد از آن دائمی دارد حرفهایش را تکرار می کند. در این مدت ما او را شناخته ایم و می دانیم روی چنین سوالات تکراری حساس است و در موردش حتی واکنش منفی هم نشان می دهد. می توانیم امروز به این نتیجه برسیم که بخش عمده ای از نیمکت نشینی مسلمان سوالات پیاپی و رگباری در مرد این بازیکن از برانکو است! شاید باید راه حل تازه ای برای حل مشکل مسلمان باشیم. یعنی دیگر در موردش نپرسیم تا برانکو احساس نکند سر این مورد تحت فشار است و با اختیار خودش فضای کار را برای این بازیکن فراهم کند. 

قاعدتاً بعد از ۴ سال حضور برانکو باید با روحیات و خلقیات این مربی کروات آشنا شده باشیم. امروز سکوت بیشتر به مسلمان کمک می کند. شاید اگر این پرسشها را مدتی قبل کمتر می کردیم امروز مسلمان فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا می کرد. یادمان نرود سوالات زیاد در مورد بازیکنان دیگر هم در پرسپولیس کارساز نشد و فقط به جدایی آنها از تیم کمک کرد! یادتان باشد آنقدر در مورد رامین رضاییان سوال شد تا بعد از درگیر شدن او با علی علیپور حکم اخراج فقط به یکطرف دعوا رسید. بد نیست به این نکات ریز در پرسپولیس توجه کنیم.

بازیکن پرسپولیس

محسن مسلمان

پرسپولیس

علی :
۵ ارديبهشت ۹۷
دوست عزیز بحث شخص مسلمان نیست بحث عدم بلی میکر در تیم است شما اگر در زمانهاییکه تیم به همین دلیل نتیجه نگرفت یا شکست خورده بود نقد می  کردید حال مجبوورنبودید که در مقابل یک امر حق که اقای برانکو خوشش نمی اید سکوت کرد جناب انصاریفر در بازی ذوب اهن وپرسپولیس در تلوزیون فرمودند یک سری  استقلالی فشار می اورند ایشان باید توجهه داشته پاشند به حرف حق توجه می کنند نه به گویندهاش ثانیا شما به بازیهاییکه مسلمان بازی نکرد واقعا بر اساس ساختار تیمی به نتیجه رسیدیم اینکه اقای برانکو می گویند شما مگر چه می خواهید ما حرکت روبه جلو تیم و می خواهیم ما مثل گذشته بازی زیبا می خواهیم تیم شما مشکل دارد دارو ان مشکل در حال حاضر بر روی نیمکت وجود داذد اینگونه مربیها بخاطر غرورشان صدر صد به حاشیه م روند این نوشته را داشته باشید اگر تیم مشکل بازیسازیش را با مسلمان یا هر شخصی با خصویات اونپوشاند در فصل بعد واسیا بامشکا روبرو می شویم شک نکنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی