سیامک تاکتیک پرسپولیس را عوض کرد

سیامک تاکتیک پرسپولیس را عوض کرد

 وینگر جدید پرسپولیسی ها هر وقت به میدان می رود، شکل بازی این تیم را تغییر می دهد.


به گزارش پیروزی دیلی، سیامک نعمتی برای آشنا شدن با جو پرسپولیس توسط برانکو به آرامی به بازی گرفته می شود و این مساله باعث شده او هر روز بیشتر از قبل به سمت پیشرفت حرکت کند. 

در بازی با نفت تهران نیز از دقیقه 84 به جای وحید امیری به زمین رفت و در همان دقایق اندک بازی، توانست یک پاس گل در اختیار مهدی طارمی بگذارد و پایه گذار گل سوم تیمش شود. 

نکته جالب در مورد این بازیکن، ایجاد تغییر در تاکتیک سرخپوشان طی دقایق پایانی بود. با اینکه سیامک به جای امیری که وینگر چپ است، به میدان رفته بود ولی تمام دقایق بازی به عنوان وینگر راست بازی کرد تا فرشاد احمدزاده به سمت چپ خط حمله  پرسپولیسی ها «شیفت» کند. برانکو در همان زمان که وینگر راست بود، موفق به ارسال پاس گل برای طارمی شد.

 

نعمتی

پرسپولیس

علی :
۲۲ مرداد ۹۶
صدبرابربهتراز احمدزاده هست ولی متاسفانه برانکو بابازی ندادن به این بازیکن وشایان مصلح نابودشون میکنه اون چیزی که مشخصه اقای برانکوازبعضی بازیکنان مثل ماهینی احمدزاده طارمی میترسه و جرات نمیکنه تحت هیچ شرایطی بشونشون روی نیمکت . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی