سیامک نعمتی در آزمون اثبات

سیامک نعمتی در آزمون اثبات

هافبک تکنیکی پرسپولیس علیرغم فرصت کوتاهی که نصیبش شده، توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد.
به گزارش پیروزی دیلی، سیامک نعمتی یکی از آن خریدهایی بود که برانکو برای پوشاندن فقر روی نیمکت خود در پنجره تابستانه نامش را به مسئولان باشگاه اعلام کرد. هافبکی تکنیکی و فرصت طلب که عملکردی رویایی در پیکان از خود به جا گذاشت تا شانس حضور در پرسپولیس و پوشیدن پیراهن این تیم را نصیب خود کند.

 با این حال ترافیک بالای خط میانی سرخپوشان با حضور نفراتی مثل فرشاد احمدزاده، بشار رسن، محسن مسلمان و وحید امیری فرصت خودنمایی طولانی را از او گرفته تا دل به دقایق کوتاهی که نصیبش شده، ببندد.

 نعمتی اما در این فرصت کوتاه هم نشان داد که می‌تواند بازیکنی قابل اتکا برای برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس لقب گیرد. در روزهایی که شایعاتی مبنی بر تماس دیگر باشگاه‌ها برای جذب وی به گوش می‌رسد؛ اما نعمتی نمی‌خواهد فرصتی که با درخشش و تلاش در پیکان به دست آورده به سادگی از دست دهد و بازگشتی رو به عقب داشته باشد و امیدوار به تغییر شرایط و دقایق حضوری بیشتر در ترکیب سرخپوشان تهرانی است.

سیامک نعمتی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی