سیامک نعمتی: نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم افتخار است

سیامک نعمتی: نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم افتخار است

سیامک نعمتی هم یکی از نفرات آماده پرسپولیس است که برانکو هم اعتقاد خاصی به سبک بازی‌اش دارد اما بدشانس است، چرا؟
به گزارش پیروزی دیلی، پرسپولیس در خط میانی با ترافیک بازیکن آماده مواجه است. وحید امیری، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و حتی کمال کامیابی‌نیا که کار را برای فیکس بازی کردن سیامک نعمتی سخت می‌کند. با شماره 88 پرسپولیس دیروز دقایقی حرف زدیم که در زیر می‌خوانید. 

* برای بازی با الاهلی آماده هستی؟ 

همه بچه‌ها آماده و سر حال هستند. به هر حال بازی آسیایی خیلی اهمیت دارد و می‌دانیم به عنوان نماینده ایران چشم کل مردم کشورمان به این مسابقه است که یک طرف آن نماینده عربستان سعودی است. 

* یعنی از همین الان روی برد شما حساب کنیم؟

 هدف کادر فنی و بازیکنان برد است. مثلاً ما میزبان هستیم! 

* مثلاً؟! 

بله دیگر! در استادیوم آزادی که بازی نمی‌کنیم. اگر جلوی تماشاگران خودی بازی می‌کردیم، با اطمینان می‌گفتم می‌بریم؛ با اختلاف چند گل هم می‌بریم ولی متأسفانه این مزیت از پرسپولیس گرفته شده است. با این حال برنده این بازی ما هستیم. 

* فکر می‌کنی چه کسی گلزن بازی با الاهلی باشد؟

 یک حسی به من می‌گوید محسن مسلمان به الاهلی گل می‌زند! 

* محسن مسلمان؟! 

بله، چون در همین عمان، مسلمان به الهلال که قوی‌تر از الاهلی است، گل زد. این بار هم فکر می‌کنم محسن مسلمان دوباره گلزنی می‌کند. 

* خودت هم قرار است دوباره نیمکت‌نشین شوی. ناراحت نیستی؟

 نه، نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هم افتخار است. پرسپولیس تیم بزرگی است که قهرمان ایران است و من هم تلاش می‌کنم با تمرینات بهتر و استفاده از فرصت‌ها به ترکیب اصلی برسم ولی در نهایت این کادر فنی است که تصمیم می‌گیرد و من هم باید تابع باشم. 

* با گادوین منشا هم‌اتاق هستی؟

 بله، گادوین داداش گل من است که از دوران بازی در پیکان با یکدیگر هم‌اتاق هستیم. 

* گادوین هم شانس گلزنی دارد؟ 

همه بازیکنانی که به میدان می‌روند، شانس گلزنی دارند. بازی در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی خیلی فرق می‌کند. فکر می‌کنم کمتر صاحب شانس گل شویم و ممکن است روی یک ضربه ایستگاهی یا یک کرنر گل بزنیم. از حداقل‌ها باید حداکثر استفاده را داشته باشیم. 

* شنیدیم رابطه خیلی خوبی با محسن مسلمان و مهدی طارمی داری؟

 هم با این دو و هم با سایر بازیکنان رابطه خوب و صمیمانه‌ای دارم. در پرسپولیس رفاقت حرف اول را می‌زند و از بابت انتخاب این تیم خیلی خوشحالم. 

* در پایان چه پیامی برای هواداران پرسپولیس داری؟

 برای پیروزی ما دعا کنند.

سیامک نعمتی

پرسپولیس-الاهلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی