اقبال بلند 88 در سال 97/ سیامک همچنان فیکس است

اقبال بلند 88 در سال 97/ سیامک همچنان فیکس است

سیامک نعمتی ستاره این روزهای تیم پرسپولیس بازهم در ترکیب اصلی خواهد بود.
به گزارش پیروزی دیلی، شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز پنج شنبه در حالی به مصاف سایپا خواهند رفت که با یک تساوی می توانند به قهرمانی در لیگ برتر برسند. این دیدار، دو روز پس از بازی تیم ملی با الجزایر انجام خواهد شد و همین موضوع، ترکیب پرسپولیس را دست خوش تغییراتی خواهد کرد؛ تغییراتی که احتمالا پای ربیع خواه و نوراللهی را به ترکیب باز می کند.

 اما در هر صورت، یکی از مهره های ثابت برانکو، سیامک نعمتی خواهد بود. وینگر چپ پایی که در تابستان 96 به پرسپولیس پیوست و تا همین چند بازی قبلی، در ترکیب اصلی هم نبود اما او آنقدر تلاش کرد تا به چهره مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ تبدیل شد. 

 او حالا اغلب در نزدیکی های محوطه جریمه به کار گرفته می شود و وظایفش را هم به خوبی انجام می دهد و احتمالا به زودی فوتبالیست مهم تری در ترکیب سرخپوشان پایتخت می شود. 

 کنار گذاشتن مسلمان، حضور رسن در تیم ملی عراق و افت چند بازیکن، سبب شد تا سیامک به ترکیب اصلی برسد اما نعمتی بی شک شایستگی این مهم را دارد چرا که به خوبی قدر فرصت ها را می داند.

سیامک نعمتی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی