سیامک وینگر راست پرسپولیس می‌شود

سیامک وینگر راست پرسپولیس می‌شود

سیامک نعمتی، وینگر جدید پرسپولیسی‌ها هر وقت به میدان می‌رود، شکل بازی این تیم را تغییر می‌دهد.
به گزارش پیروزی دیلی، این بازیکن که برای آشنا شدن با جو پرسپولیس با شیبی منطقی توسط برانکو به بازی گرفته می‌شود، توانایی‌های جالبی از جمله قدرت بالای شوتزنی دارد و می‌تواند از فواصل مختلف با شوت‌هایش، دروازه حریفان را تهدید کند. او در همین بازی آخر برابر نفت تهران نیز با یک پاس گل آرام برای مهدی طارمی، یکی از چهره‌های زمین بود. او از دقیقه 84 به جای وحید امیری به زمین رفت و در همان دقایق اندک بازی، توانست شرایط کار را تغییر بدهد. 

نکته جالب در مورد این بازیکن، ایجاد تغییر در تاکتیک سرخپوشان طی دقایق پایانی بود. با اینکه سیامک به جای امیری که وینگر چپ است، به میدان رفته بود ولی تمام دقایق بازی به عنوان وینگر راست بازی کرد تا فرشاد احمدزاده به سمت چپ خط حمله پرسپولیسی‌ها «شیفت» کند. نعمتی در همان زمان که وینگر راست بود، موفق به ارسال پاس گل برای طارمی شد. این اتفاق در سوپرجام و بازی مقابل نفت تهران نیز تکرار شده بود و همان زمان، نعمتی به عنوان وینگر راست و فرشاد احمدزاده وینگر چپ بازی کردند.

سیامک نعمتی

وینگر راست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی