سیدجلال حسینی: باشگاه از من خواست قبل از بازی با فولاد به تلویزیون بروم

سیدجلال حسینی: باشگاه از من خواست قبل از بازی با فولاد به تلویزیون بروم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به درخواست مسوولان باشگاه به برنامه تلویزیونی رفته بود.

به گزارش پیروزی دیلی، سید جلال حسینی  درباره حضورش در برنامه فوتبال برتر پیش از دیدار پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: من به دستور و خواست باشگاه به این برنامه رفتم و از من خواسته شد درباره مشکلات موجود، صحبت کنم.

او افزود: من هیچ وقت چنین بازیکنی نبودم که در روزی که تیمم بازی دارد به یک برنامه تلویزیونی بروم و درباره مشکلات صحبت کنم. حضور من در این برنامه تلویزیونی پیش از دیدار تیم‌مان برابر فولاد صرفا به درخواست باشگاه انجام شد.

روز گذشته در حالی که نام سید جلال حسینی در بین ۲۰ بازیکن پرسپولیس برای دیدار مقابل فولاد خوزستان درج شده بود، او به همراه علی‌اکبر طاهری به برنامه فوتبال برتر رفت و درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. البته حسینی بلافاصله پس از پایان برنامه، خودش را به ورزشگاه آزادی رساند تا در جمع قرمزپوشان باشد.

سیدجلال حسینی

پرسپولیس

علی :
۷ مرداد ۹۶
اینهاهمه ازشاهکارهای طاهریه میخاد جوو جوری نشون میده که کسی به چهلوپنج میلیاردی که باشگاه ازاسپانسرهاگرفته توجه نکنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی