سیدجلال حسینی: مقصر وضعیت فعلی نفت سازمان لیگ است

سیدجلال حسینی: مقصر وضعیت فعلی نفت سازمان لیگ است

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید با وجود بسته بازی کردن نفت طلاییه موفق شدند به پیروزی برسند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سیدجلال حسینی بعد از پیروزی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت به خبرنگاران گفت: مقابل الهلال فشار زیادی تحمل کرده بودیم و فرصت استراحتی بعد از آن نداشتیم. امروز هم نفت بسیار بسته بازی می‌کرد اما از حمایت هواداران تشکر می‌کنم چرا که باعث شد نتیجه بگیریم.


او درباره انتقاد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس بعد از حذف این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت:‌ مطمئنا پرسپولیس برای پیشکسوتان است و آن‌ها زحمت زیادی برای این تیم کشیده‌اند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است اما نتوانستیم آن طور که باید ظاهر شویم و به فینال برسیم. باز هم می‌گویم پرسپولیس از آن پیشکسوتان و هواداران است و می‌دانیم بازیکنان تلاش زیادی کرده‌اند.


بازیکن سابق نفت در مورد وضعیت این روزهای این تیم نیز خاطرنشان کرد: مقصر وضعیت فعلی نفت سازمان لیگ است. اگر دو سال پیش اجازه بازی به این تیم نمی‌داد و کارت بازی‌شان را صادر نمی‌کرد، الان بدهی باشگاه از ۱۰ میلیارد به ۴۰ میلیارد نمی‌رسید. اصلا نمی‌دانیم مالک کیست؟ اصلا خبری نیست و هیچ فوتبالیستی در ایران هیچ گاه قدرت نداشته است. بهترین کار این است که به AFC و فیفا شکایت کنیم. رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال الزام اجرایی ندارد و می‌خواهم با بازیکنان صحبت کنم تا برای گرفتن مطالبات‌مان به AFC شکایت کنیم.

جام حذفی

سیدجلال حسینی

پرسپولیس-نفت تهران

علی :
۲۹ مهر ۹۶
اقای برانکوخداکنه فهمیده باشه پرسپولیس بادوهافبک دفاعی اونم موقعی که ربیع خواه فیکس باشه نتیجه نخواهدگرفت موتور پرسپولیس بعدازاومدن نعمتی وتعویض ربیع خواه روشن شد ولی متاسفانه اقای برانکو حرف هوادار براش اهمیت نداره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی