سیدجلال: قهرمانی آسیا می‌خواهید؟ حمایت کنید

سیدجلال: قهرمانی آسیا می‌خواهید؟ حمایت کنید

کاپیتان اول پرسپولیس با ستایش هم‌تیمی‌هایش بابت عملکردشان مقابل الاهلی، خواهان حمایت بیشتر مسوولان برای کسب عنوانی تاریخی برای فوتبال ایران شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سیدجلال حسینی که به دلیل مصدومیت در جدال مقابل الاهلی عربستان نتوانست تیمش را همراهی کند، از روی سکوها شب پراسترسی را پشت سر گذاشت. کاپیتان سرخپوشان اکنون مهیای دیدارهای آتی شده و امیدوار است بتواند در کنار تیم یکی از بزرگترین افتخارات فوتبال ایران را کسب کنند. 


سیدجلال حسینی در خصوص اینکه باشگاه اعلام کرده هواداران بلیت دیدار مقابل پیکان را از طریق سامانه قبلی تهیه نکنند و آیا این مساله نگرانی‌ آنها را بابت عدم حضور یکپارچه آنها در این بازی را بهمراه نخواهد داشت گفت: مسوولان باشگاه به بهترین شکل ممکن کار خود را بلد هستند. هواداران هم اکنون نزدیک‌ترین عضو به تیم و باشگاه هستند و این رابطه توانسته موفقیت را برای ما همراه کند. 


وی ادامه داد: مگر در بازی‌هایی که باشگاه در آسیا بلیت فروشی را برعهده داشت مشکلی پیش آمد یا نگرانی داشتیم؟ مطمئنا مسوولان باشگاه برنامه ریزی دقیقی برای این مساله دارند و هواداران نیز مثل همیشه بزرگترین حامی ما خواهند بود. ما روز گذشته مقابل محبت آنها در محل تمرین غافلگیر شدیم و مطمئن هستم آنها در بازی برابر پیکان نیز همانطور که باشگاه گفته با هماهنگی لازم در استادیوم حاضر می‌شوند تا یک روز خوب دیگر را در کنار آنها پشت سر بگذاریم.


کاپیتان سرخپوشان در واکنش به اینکه علی اکبر طاهری اعلام کرده هواداران نباید بلیت‌ها را از سامانه قبلی تهیه کنند گفت: همه ما در کنار آقای طاهری هستیم و ایشان اکنون تنها کسی است که به دنبال حق فوتبالی است. من سال‌هاست بازی می‌کنم و این چیزها را دیده‌ام و کسی نتوانسته و نخواسته به فوتبال کمک کند. آقای طاهری اما به دنبال حق باشگاه و فوتبال است و همه ما در کنار او هستیم و مطمئنا هواداران نیز در این راه به ما کمک خواهند کرد. امیدوارم دیگر باشگاه‌ها نیز به دنبال حق خودشان باشند و فوتبالی‌ها به حق خودشان برسند.


سیدجلال حسینی در خصوص شرایط آمادگی‌اش برای دیدار مقابل پیکان گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و تمریناتم را دنبال می‌کنم تا به این بازی برسم. آسیب دیدگی شرایطم را سخت کرده بود و کم کم آماده می‌شوم.


وی درباره حضورش روی سکوها در بازی با الاهلی و شرایط آن نسبت به حضور در زمین گفت: واقعا سخت است، خیلی سخت است و به نظرم فشار آن از فشار روی بازیکن بیشتر است. شاید اگر داخل زمین باشی بتوانی این فشار را تخلیه کنی اما روی سکوها حسابش جداست و خیلی برایم سخت بود.


مدافع میانی و ملی‌پوش پرسپولیس درباره صعود جالب توجه این تیم به مرحله نیمه نهایی گفت: چه چیزی جز دست مریزاد می‌توان به بازیکنان گفت. آنها واقعا از جان مایه گذاشتند و حدود 90 دقیقه 10 نفره و در آن شرایط آب و هوایی به میدان رفتند. 90 دقیقه جنگیدند و عملکرد آنها جای تحسین دارد. مهمترین اتفاق این بود که ما هیچ کدام شکست را باور نداشتیم و آقای برانکو ایوانکوویچ نیز پیش از اعزام تیم گفته بود کسی تصور نکند یک درصد هم ناراحت به تهران بازخواهیم گشت. تفکرات به گونه‌ای هم از سوی مدیریت و هم کادرفنی و انگیزه بازیکنان به شکلی بود که ما باور داشتیم این صعود را و به آن هم رسیدیم.


وی درباره اینکه پرسپولیس مقابل الهلال موفق خواهد شد و آیا به حضور در فینال خوش‌بین هست یا خیر گفت: باید برای هر موفقیتی شرایط مربوط به آن فراهم شود. شما امروز گزارشی نوشتید که پرسپولیس ارزان‌ترین تیم این مرحله است. مشکلی با ارزان و گران بودن نداریم و شاید خیلی از بازیکنان ما از نظر کیفی خیلی بالاتر از این حد باشند. اما حرف ما ایجاد امکانات و حمایت لازم در این رابطه است. ما اکنون باید برابر الهلال عربستان قرار گیریم، تیمی که بدون مشکلی و با ثبات در سال‌های اخیر در لیگ قهرمانان حاضر بوده و از نظر شخصیتی نیز در حد آسیایی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. ما در مرحله گروهی هم با یکدیگر بازی کردیم که اکنون شرایط هر دو تیم در این مرحله متفاوت است. باشگاه و کادرفنی در کنار بازیکنان و هواداران نهایت تلاش خود را برای موفقیت تا به اینجا داشته‌اند و اکنون زمان آن است تا به عنوان تیمی که برای افتخار ایران می‌جنگدد از حمایت و نگاه ویژه برخوردار شویم. 


سیدجلال حسینی درباره بازی با پیکان و اینکه تمرکز بازیکنان روی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان است گفت: ما لیگ را تحت هر شرایطی جدی خواهیم گرفت و البته درست است و تمرکز اصلی ما اکنون روی لیگ قهرمانان است، نباید فرصتی که برای هر ثانیه آن جنگیدیم و تلاش کردیم را به سادگی از دست بدهیم. بازی پیکان هم کاملا جدی به میدان خواهیم رفت و هواداران از ما انتظار هیچ لغزشی ندارند.

 

وی ادامه داد: امیدوارم در حال حاضر آقای طاهری و باشگاه پرسپولیس بیش از همیشه حمایت شود. در مرحله‌ای هستیم که باید نام ایران را در نظر بگیریم و برای موفقیت و آبروی فوتبال ایران تلاش کنیم. پرسپولیس با پرونده‌های زیادی همراه بوده و این مساله فشار زیادی روی مدیریت و دیگر عوامل باشگاه آورده و تحمل آن واقعا سخت است اما آقای طاهری همچنان روی اصولی که دارد ایستاده و برای برطرف کردن مشکلات باشگاه تلاش می‌کند که این برای همه ما ارزشمند است و ما هم به نوبه خود در زمین تلاش می‌کنیم با تمام وجود برنامه‌های کادرفنی را اجرا کنیم. 


کاپیتان پرسپولیس درباره حضور علی کریمی روی نیمکت مربیگری گفت: واقعا این اتفاق خوشحال کننده‌ای است و باید از سرمایه‌ای چون علی کریمی به بهترین شکل استفاده کرد. او مطمئنا جزو بهترین‌های ایران است و خوشحالم از این بابت که کار خود را شروع کرده است. باید هر لحظه از حضور او روی نیمکت نفت سود برد و مطمئنا تنها شنیدن حرف‌ها و تجربیات او هم می‌تواند سودمند باشد و باید نهایت استفاده را از او کرد.


سیدجلال حسینی در پایان درباره حضور جهانیان به عنوان مالک باشگاه نفت و برطرف شدن مطالبات خود با این تیم گفت: من هنوز با آقای جهانیان صحبتی نکردم اما همین که ایشان آمدند جای امیدواری دارد. بالاخره اکنون در باشگاه یک نفر هست که جوابگو باشد و صاحب آن باشد. ایشان اکنون در حال برنامه ریزی برای باشگاه است و مطمئنا در آینده اگر با دیدگاه مثبت مدیریتی و تیمداری وارد شده باشند می‌توانند موفق هم باشند. تنها از این مساله خوشحالم که اکنون یک نفر در باشگاه پاسخگو است و این تیم صاحب دارد.

سیدجلال حسینی

لیگ قهرمانان آسیا

صبا :
۲۴ شهریور ۹۶
کور بشه چشم حسود.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی