سید 3، فرصتی که تهدید شد

سید 3، فرصتی که تهدید شد

تیم ملی ایران با سخت ترین قرعه ممکن در جام جهانی 2018 روسیه روبرو شد.

به گزارش پیروزی‌دیلی،  مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 دقایقی پیش در کاخ کرملین روسیه برگزار شد و تیم های ملی مختلف حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند.

 

تیم ملی ایران در گروه B این رقابت ها که بدون تردید گروه مرگ به شمار می آید، با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه شد.

این دوره از رقابت های جام جهانی، اولین دوره ای است که تیم ملی ایران در سید یا گلدان 3 قرار گرفت. ایران به دلیل موقعیت مناسبی که در رنکینگ فیفا داشت، بالاتر از هشت تیم انتهایی و در بین تیم های گلدان سوم راه پیدا کرد.

 

اما برخلاف انتظاری که از این اتفاق پیش بینی می شد، قرعه ی نهایی برای ما بسیار سخت تر رقم خورد. برای مثال تیم های دیگر قاره ی آسیا که همگی پایین تر از ایران هستند،  قرعه هایی به مراتب ساده تر (حداقل روی کاغذ) پیش رو دارند.

شاید اگر این دوره هم به خاطر رده بندی فیفا، در رده ی بالاتری نسبت به سایر تیم های قاره کهن قرار نمی گرفتیم، قرعه ی مناسب تری را در جام جهانی داشتیم و امید بیشتری به صعود از گروه در تیم ملی ایران وجود داشت.


باید دید در بازه 10 روزه ای که تیم ملی کشورمان به مصاف مراکش، اسپانیا و پرتغال می رود، چه نتایجی رقم می خورد و این صفحه  مهم از دفتر تاریخ فوتبال ایران چگونه ورق خواهد خورد.

تیم ملی

قرعه کشی جام جهانی2018

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی