سیزدهمین تقابل ویسی با پرسپولیس/گواردیولای ایرانی حریف پروفسور سرخ ها می شود؟

سیزدهمین تقابل ویسی با پرسپولیس/گواردیولای ایرانی حریف پروفسور سرخ ها می شود؟

پرسپولیس فردا از هفته نهم لیگ برتر میهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس روز پنج شنبه در شهر اهواز مقابل استقلال خوزستانی قرار می گیرد که عبدالله ویسی سرمربیگری آن را بر عهده دارد. ویسی تا کنون 12 بار روی نیمکت تیم های مختلف و در قامت سرمربی مقابل پرسپولیس قرار گرفته است که حاصل آن 7 باخت، 3تساوی و 2 برد بوده است. 


نگاهی به تقابل های ویسی با پرسپولیس; وقتی 6تایی شد...

1- ویسی نخستین بار سال 1389 در ورزشگاه آزادی و در حالیکه هدایت تیم صبای قم را بر عهده داشت مقابل پرسپولیسی که علی دایی سرمربی آن بود قرار گرفت و با نتیجه 1-4 موفق به شکست سرخ ها شد.

2-ویسی فصل بعد هنوز هم روی نیمکت صبای قم بود و دیدار رفت را با نتیجه 0-2 به پرسپولیس مصطفی دنیزلی واگذار کرد.

3-در دیدار برگشت پرسپولیس-صبای قم در فصل یازدهم که در شهر قم برگزار می شد ویسی و شاگردانش با نتیجه 2-2 متوقف شدند.

4-در بازی رفت دو تیم پرسپولیس و پیکان در لیگ دوازدهم، پیکانی ها در حالی با نتیجه 0-6 مغلوب سرخ ها شدند که ویسی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دیدند و یحیی گل محمدی هم هدایت سرخپوشان پایتخت را بر عهده داشت. در این فصل عبدالله ویسی پیش از دیدار برگشت مقابل پرسپولیس از سرمربیگری پیکان برکنار شد.

5-فصل سیزدهم ویسی هدایت آبی های خوزستان را بر عهده داشت و در بازی رفت در ورزشگاه آزادی موفق شد تیم علی دایی را با تساوی بدون گل متوقف کند.

6-در دیدار برگشت دو تیم در فصل سیزدهم، استقلال خوزستان با عبدالله ویسی در اهواز با نتیجه 0-1 مغلوب تیم پرسپولیس شد.

7- ویسی در فصل چهاردهم هنوز هم هدایت استقلال خوزستان را بر عهده داشت و درخشان به تازگی روی نیمکت سرخ ها نشسته بود. دیدار رفت دو تیم در آزادی با نتیجه 1-2 به سود پرسپولیسی ها خاتمه یافت.

8-بازی برگشت دو تیم زمانی بود که حضور برانکو در پرسپولیس قطعی شد. این سرمربی سپس به کشورش برگشت تا کارهای مقدماتی بازگشت به ایران را پشت سر بگذارد. در غیاب او، آندره پانادیچ دستیار کرواتش، پرسپولیس را به اهواز برد که تلاش او به عنوان نفر اول تصمیم گیرنده در کادرفنی، حاصلی جز تساوی 1 – 1 مقابل استقلال خوزستان در  اهواز نداشت.

9-بازی رفت فصل پانزدهم نخستین تقابل ویسی و برانکو به حساب می آید. این دیدار که در اهواز برگزار شد در نهایت با برد 1-2 آبی های خوزستانی به پایان رسید تا اولین و تنها برد ویسی مقابل برانکو اینگونه به وقوع پیوسته باشد.

10- بازی برگشت دو تیم در فصل پانزدهم در ورزشگاه آزادی در واقع دومین تقابل برانکو ایوانکوویچ و ویسی به حساب می آمد و با نتیجه 0-2 به سود سرخپوشان به پایان رسید.

11-فصل شانزدهم عبدالله ویسی هدایت زردپوشان اصفهانی را بر عهده گرفت و از اهواز راهی اصفهان شد. در دیدار رفت پرسپولیس در اصفهان با نتیجه 1-3 موفق به از پیش رو برداشتن سپاهان شد.

12-در بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی باز هم این پرسپولیسی ها بودند که با آن ضربه پنالتی معروف که توسط طارمی و رضاییان به ثمر رسید موفق به کسب برد 1-2 مقابل سپاهانی ها شدند.


مرجان گلچین - خبرنگار پیروزی

برانکو

عبدالله ویسی

پرسپولیس-استقلال خ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی