شانس علیپور برای سبقت از قاضی و صدرنشینی در جدول گلزنان

شانس علیپور برای سبقت از قاضی و صدرنشینی در جدول گلزنان

مهاجم جوان پرسپولیس این شانس را دارد که روز دوشنبه تعداد گلهایش را افزایش داده و نیم فصل اول را با آقای گلی پشت سر بگذارد.
به گزارش پیروزی دیلی، پرسپولیس این فصل با محرومیت مهدی طارمی مواجه شد و در ابتدا این موضوع از دید هواداران این تیم بدشانسی بزرگ سرخپوشان تلقی گردید اما دیری نگذشت که علی علیپور توانست با گلزنی های خود خیال هواداران و کادر فنی تیم را راحت کند. طوری که دیگر کسی از طارمی آقای گل سراغی نگرفت و حتی دیگر اهمیتی پیدا نکرد که محرومیت این بازیکن چه زمانی به پایان می رسد. 

 علی علیپور هم اکنون با ۸ گل زده به همراه محمد قاضی مهاجم با تجربه پدیده در صدر جدول گلزنان قرار دارد اما این شانس را دارد که با توجه به یک بازی کمتر تیمش که در روز دوشنبه مقابل صنعت نفت برگزار می شود تعداد گل های زده خود را افزایش داده و به تنهایی صدر جدول گلزنان را از آن خود کند. 

 مهاجم کم سن و سال پرسپولیس در فصل جاری در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام مجموعا ۱۱ گل به ثمر رسانده است که ۶ گل او با پای چپ بوده و ۵ گل را نیز با پای راست به ثمر رسانده است.

علی علیپور

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی