شاهرودی: تعجب می کنم چرا مسلمان و رفیعی به تیم ملی دعوت نشدند؛ امیدوارم مقابل قطر 3 امتیاز را کسب کنیم

شاهرودی: تعجب می کنم چرا مسلمان و رفیعی به تیم ملی دعوت نشدند؛ امیدوارم مقابل قطر 3 امتیاز را کسب کنیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تعجب می‌کنم که بازیکنانی مثل رفیعی یا مسلمان به تیم ملی دعوت نشده‌اند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، رضا شاهرودی، در خصوص دیدار برگشت تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم قطر در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: 

 فوتبال غیر قابل پیش ‌بینی است ولی روی کاغذ تیم ملی ایران می‌تواند پیروز میدان باشد. کی‌روش معمولا لایه‌های دفاعی زیادی را در این مسابقات استفاده می‌کند و ابزار این کار را هم دارد. 

 وی ادامه داد: اعضای تیم هماهنگی لازم را دارند و امیدوارم بتوانند این دیدار را با کسب 3 امتیاز از زمین خارج شوند تا یک قدم برای حضور در جام جهانی نزدیک‌تر بشویم. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تصریح کرد: من تعجب می‌کنم که بازیکنانی مثل رفیعی یا مسلمان به تیم ملی دعوت نشده‌اند. من چون پرسپولیسی هستم این را نمی‌گویم، این 2 بازیکن در تیمشان تاثیرگذار بودند. 

شاهرودی در مورد مربیان ایرانی که از تیم ملی جدا شده‌اند خاطرنشان کرد: وقتی دست کی‌روش را برای انجام هر کاری باز می‌گذاریم این اتفاق می‌افتد.

رفیعی

شاهرودی

مسلمان

علیرضا هادیان :
۲۹ اسفند ۹۵
کیروش بازی سروش را در مقابل الریان دیده و باید قبول کرد که سروش مقابل الریان سروش همیشگی نبود شاید اگر سروش تجربه بیشتر بین المللی داشت کیروش از او نمی گذشت هرچند برای بازی با چین شاید به فانتزی بازی مانند سروش نیاز داشته و او را دعوت کند. در مورد محسن مسلمان هم در خبرها آمده بود که کیروش به یکی از همکاران خود گفته محسن مسلمان بازیکن خوب و باکیفیتی است حتی او را میتوان لوکامودریچ پرسپولیس خواند اما تیم من لوکامودریچ دارد. نمی توانم دو تا لوکامودریچ و بازیکن ریز جثه داشته باشم! 
هرچند کیروش نگفته لوکامودریچ اول تیمش کیست! بعید میدانم کیروش در این مورد لجبازی کرده باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی