شاهرودی: پرسپولیس به یک مدافع و یک مهاجم نیاز دارد/ رضاییان باید بیشتر بازی کند

شاهرودی: پرسپولیس به یک مدافع و یک مهاجم نیاز دارد/ رضاییان باید بیشتر بازی کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اگر این تیم مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسد، ۷۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است.

به گزارش پیروزی دیلی، رضا شاهرودی درباره دیدار پرسپولس مقابل صبای قم اظهار کرد: دو تیم در نیمه نخست بازی متعادلی را انجام دادند، اما در نیمه دوم شرایط پرسپولس بهتر شد و توانست روی دروازه حریف فشار بیاورد. البته این تیم در بازی مقابل صبا چهار بازیکن خود را در اختیار نداشت اما بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند و توانستند جای آن‌ها را پر کنند.
وی افزود: رامین رضاییان روز گذشته از بهترین نفرات پرسپولیس بود و نشان داد بازیکن تاثیرگذاری است. او هر زمانی وارد زمین شده یا پاس گل داده یا توانسته گلزنی کند. به نظر من با توجه به این ویژگی‌ها برانکو باید در دیدارهای آینده بیشتر از این بازیکن استفاده کند و به نوعی او را در ترکیب اصلی تیم قرار دهد.
او ادامه داد: پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن دارد. این تیم کمتر از یک ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و اگر بازیکن جذب نکند شاید فشار زیادی به بازیکنان وارد شود. به اعتقاد من پرسپولیس یک مدافع وسط خوب و یک مهاجم ششدانگ می‌خواهد که در کنار طارمی حضور داشته باشد. نباید فراموش کنید در ادامه رقابت‌ها هم مصدومیت و هم محرومیت وجود دارد.
شاهروی درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور سازی اظهار کرد: بازی سختی در انتظار پرسپولیس است اما من معتقدم اگر پرسپولیس این دیدار را با برتری پشت سر بگذارد، ۷۰درصد راه قهرمانی را طی کرده است. من امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و با قهرمانی پرسپولیس هم هوارادان و هم پیشکسوتان این تیم خوشحال شوند.

رامین رضاییان

شاهرودی

مدافع

مهاجم

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی