شاهرودی:بازیکنان پرسپولیس با شوخی های بچه گانه حرمت ها را از بین نبرند

شاهرودی:بازیکنان پرسپولیس با شوخی های بچه گانه حرمت ها را از بین نبرند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خوردبین شناسنامه پرسپولیس است و بازیکنان در خصوص شوخی هایی که با او انجام می دهند حد و حدود خود را بدانند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، رضا شاهرودی درباره نوع شوخی هایی که برخی بازیکنان پرسپولیس با سایر نفرات از جمله بزرگترهای تیم در دو بخش گزارشی برنامه 90 انجام دادند، گفت: پرسپولیس بدون حاشیه و با اقتدار در این فصل قهرمان شد و بازیکنان و بویژه بازیکنان جوان تیم باید بدانند که رسانه ها پس از قهرمانی تیم به دنبال آنها برای مصاحبه می آیند و صحبت های آنها باید معقول بوده و حرمت ها بویژه حرمت بزرگان تیم را نگه دارند.

وی ادامه داد: پرسپولیس یک خانواده بزرگ است و نام و تاریخ آن حرمت دارد بنابراین نباید مقابل دوربین با شوخی های بچه گانه و خارج از عرف حرمت ها شکسته شود. بازیکنان جوان تیم باید هشدار باشند که نباید با این کارها اختلاف در تیم ایجاد کنند و بی جهت یک تیم بدون حاشیه را که قهرمان شده به حاشیه دچار کنند. آنها نباید شوخی های درون خانوادگی را جلوی دوربین انجام دهند.

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: البته رسانه و برنامه تلویزیونی هم نباید شرایطی فراهم کند که بازیکنان تیم و بویژه جوان تر ها به چالش کشیده شده و دچار حاشیه بشوند. وی درباره شوخی که مسلمان با محمود خوردبین انجام داد هم گفت: خوردبین شناسنامه پرسپولیس است و بازیکنان در خصوص شوخی هایی که با او انجام می دهند حد و حدود خود را بدانند.

شاهرودی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی