شاهرودی: استقلال 3 موقعیت داشت و 3 گل زد/ برانکو مقصر شکست پرسپولیس نیست

شاهرودی: استقلال 3 موقعیت داشت و 3 گل زد/ برانکو مقصر شکست پرسپولیس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال در جریان بازی، تنها 3 موقعیت داشت که همان 3 فرصت را به گل تبدیل کرد.

به گزارش پیروزی دیلی،در مورد شکست تیم فوتبال پرسپولیس در دربی 84 اظهار داشت: پرسپولیس بازی را بد شروع کرد. با این حال توانست گل اول را هم به ثمر برساند و حتی شانس زدن گل دوم را هم داشت اما استقلال در جریان بازی، تنها 3 موقعیت داشت که همان 3 فرصت را به گل تبدیل کرد.

وی ادامه داد: بین پرسپولیسی‌ها تنها صادق محرمی عملکرد خوبی داشت و بقیه بازیکنان، روزشان نبود. تنها کاری که برانکو به نظر من می‌توانست انجام دهد، جابجایی حسین ماهینی با فرشاد احمدزاده بود. اگر کمال کامیابی‌نیا در بازی با تراکتورسازی 3 اخطاره نمی‌شد، می‌توانست به کمک پرسپولیس بیاید. با این حال پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و هنوز چیزی را از دست نداده است چون با اختلاف 6 امتیازی در صدر جدول حضور دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: درگیری سید مهدی رحمتی با سید جلال حسینی، قشنگ نبود اما فشار بازی روی اعصاب بازیکنان، تأثیر منفی گذاشته است و باید به آنها حق داد.

شاهرودی در پایان، در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو مقصر اصلی شکست پرسپولیس بود یا خیر، گفت: اولاً که حق پرسپولیس، باخت نبود و نتیجه مساوی، منصفانه‌تر بود. برانکو را نمی‌توان به هیچ عنوان مقصر باخت پرسپولیس در دربی دانست. دلیل شکست پرسپولیس، این بود که شانس نداشت.

برانکو

شاهرودی

پرسپولیس

س.ب.ح :
۲۴ بهمن ۹۵
سلام بنظر من دلیل باخت پرسپولیس ترکیب خنده دار برانکو بود.
سمت فرشاد شده بود یزرگراه و استقلالیا هی رفت وآمد میکردن.
ماهینی در پست هافبک دفاعی هیچی بلد نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی