شاهرودی: الاهلی تیم فوق‌العاده‌ای نبود و پرسپولیس شجاعانه بازی کرد

شاهرودی: الاهلی تیم فوق‌العاده‌ای نبود و پرسپولیس شجاعانه بازی کرد

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که این تیم توانایی شکست الاهلی عربستان در بازی برگشت و صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا را دارد.


رضا شاهرودی در مورد بازی پرسپولیس و الاهلی گفت: بازی خوبی بود و به نظرم پرسپولیس فقط در ابتدای بازی تمرکز نداشت و گل زودهنگامی را دریافت کرد. بعد از این گل پرسپولیس سوار بازی شد، اما متاسفانه گل دوم را هم دریافت کرد. با این حال پرسپولیس به هیچ عنوان عقب‌نشینی نکرد و توانست شجاعانه بازی کند. تعویض‌های برانکو هم عالی بود و آنها در نهایت توانستند نتیجه را به تساوی بکشند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس چقدر شانس صعود دارد عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس می‌تواند الاهلی را شکست دهد و شانس صعود این تیم از حریف عربستانی‌اش بیشتر است. الاهلی تیم فوق‌العاده‌‌ای نبود و پرسپولیس در بازی برگشت باید تمرکز بیشتری داشته باشد. برای پرسپولیس این مهم است که گل نخورد و با توجه به اینکه حتما برد می‌خواهد، باید در کارهای دفاعی هم تمرکز داشته باشد.

شاهرودی

پرسپولیس-الاهلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی