شاهرودی: برانکو سه امتیاز را فدای انضباط نکرد/ جای طارمی بودم می‌ماندم

شاهرودی: برانکو سه امتیاز را فدای انضباط نکرد/ جای طارمی بودم می‌ماندم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ بهترین تصمیم را برای برخورد با بازیکنان خطاکار پرسپولیس گرفت و سه امتیاز را فدای انضباط نکرد.


به گزارش پیروزی دیلی،رضا شاهرودی درباره انتقادات اخیر مبنی بر عدم توانایی پرسپولیس برای پیروزی مقابل تیم هایی که دفاعی و بسته بازی می کنند گفت: ابتدا باید بگویم اگر پرسپولیس در بازی با نفت تهران موفق به گلزنی نشد به این خاطر است که آنها چندین مهره کلیدی خود را نداشتند. همچنین برای تیم هایی نظیر پرسپولیس و استقلال که هوادار، یکی از مهم ترین مولفه هایشان است بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر سخت است. امیدوارم برای تمام تیم هایی که تخلف می کنند چنین احکام سنگینی را در نظر بگیرند و تبعیض قائل نشوند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: با این حال قبول دارم قدرت تهاجمی پرسپولیس چندان نتوانست از سد دفاع محکم و چندلایه نفت تهران بگذرد. باید در چنین بازی هایی که تیم حریف بطور مشخص فقط و فقط دفاع می کند فکری برای گذشتن از این دفاع کرد. برانکو ایوانکوویچ از لحاظ فنی، توانایی ایجاد چنین سیستمی را در بازی هجومی تیم دارد و فکر می کنم خیلی زود هم می تواند دفاع اتوبوسی را بشکند.

وی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به یک تیم قطری، اظهار داشت: من اگر جای طارمی بودم با توجه به محرومیتی که باشگاه پرسپولیس به خاطر این بازیکن تحمل می کند می ماندم تا فصل تمام شود. اما به هر حال هر بازیکنی تفکر خاص خودش را دارد و نمی توان برای آنها تعیین تکلیف کرد.

شاهرودی درباره برخورد انضباطی برانکو ایوانکوویچ با فرشاد احمدزاده و گادوین منشا به علت درگیری در تمرین و حضورشان در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: سرمربی پرسپولیس نشان داده است تصمیمات انضباطی اش را برای ایجاد نظم در برنامه های بلند مدت خود می گیرد. او گرفتن سه امتیاز از حریف را فدای انضباط تیمی نکرد. برانکو بهترین تصمیم را در برخورد با بازیکنان خطاکار گرفت و نشان داد تفاوت زیادی با سایر مربیان دارد.

شاهرودی

پرسپولیس

سعید :
۱۸ دی ۹۶
همون بهتر که رفت هم گلزن هم گلساز فقط فصل دیگه جای امید عالیشاه خالی بمونه با گرفتن یه مهاجم زیر ۲۳ سال تکمیلیم و بازم قهرمان میشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی