شاهرودی: حرف‌های کیروش بچگانه و غیرحرفه‌ای است / کادوی تولد برانکو برد الوحده است

شاهرودی: حرف‌های کیروش بچگانه و غیرحرفه‌ای است / کادوی تولد برانکو برد الوحده است

کاپیتان سابق پرسپولیس رفتار کی‌روش در قبال شاگردان برانکو را بچگانه و غیرحرفه‌ای می‌داند.

 

 به گزارش پیروزی دیلی، رضا شاهرودی کاپیتان سابق پرسپولیس رفتار کی‌روش در قبال شاگردان برانکو را بچگانه و غیرحرفه‌ای می‌داند و این رفتار را به هیچ‌وجه نمی‌پسندد و معتقد است مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال باید میانجیگری کند و جلسه‌ای بین کی‌روش و برانکو بگذارد و این مشکلات را حل کند چرا که با این شرایط هم پرسپولیس و هم تیم‌ملی ضرر می‌کنند.

 

دیدار پرسپولیس و الهلال چطور بود؟
پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد. پرسپولیسی‌ها اگر دقت بیشتری روی ضربات ایستگاهی می‌کردند می‌توانستند برنده بازی باشند. چون آنها فقط روی ضربه ایستگاهی می‌توانستند به گل برسند که همین اتفاق هم افتاد و روی ضربه کرنر بازیکن حریف روی تیر یک توپ را قطع کرد و به گل رسیدند. الهلال از دوره ما خیلی ضعیف‌تر شده بود و پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد. به هر حال پرسپولیس در این دیدار میزبان بود و نتیجه یک- یک زیاد نتیجه خوبی نبود و اگر دقت کنند در بازی برگشت می‌توانند الهلال را ببرند.

 

میزبانی در کشور ثالث واقعا برای پرسپولیس میزبانی بود؟
نه، نبود و انگار پرسپولیس مهمان بود. چون طرفداران الهلال آنجا بیشتر بودند و خیلی راحت آمده بودند و تیم‌شان را تشویق می‌کردند و این به ضرر پرسپولیس می‌شود. اعتقادم این است که پرسپولیس اگر کره‌جنوبی، چین، کره شمالی یا مالزی را برای میزبانی انتخاب می‌کرد بهتر بود تا اینکه بین عرب‌ها بازی کند و میزبانی کند.

 

تا چه زمانی ما باید در کشور ثالث از تیم‌های عربستانی میزبانی کنیم؟
نمی‌دانم. این قضیه برمی‌گردد به سیاست و ربطی به ما ندارد. این بحث سیاسی است اما کلا می‌گویم پرسپولیس چه در عمان میزبانی کند چه جای دیگر در چند نقطه باید بازیکن بگیرد و یک دفاع وسط خوب، یک هافبک وسط خوب و یک مهاجم ششدانگ بگیرد. کلا مشکلات پرسپولیس به‌خاطر این است که در آسیا و لیگ بازی می‌کند و دست برانکو بسته است. چون مصدومیت، محرومیت و خستگی بازیکنان هست و باید به فکر تقویت تیم باشند.

 

چه تصوری از بازی بعدی پرسپولیس در آسیا مقابل الوحده امارات دارید؟
هر بازی سختی خودش را دارد و امیدوارم حریف را خوب آنالیز کرده باشند. بعید می‌دانم این‌طور تیم‌ها برای ما خطرساز باشند. اما این تیم‌ها عربی هستند و عربی هم فوتبال بازی می‌کنند و مقابل این تیم‌ها اول باید گل نخوریم و مطمئنم اگر گل نخوریم می‌توانیم گل بزنیم و برنده بازی باشیم. در مقابل این تیم‌ها هرچه بیشتر توپ را بدوانیم عصبی می‌شوند و می‌توانیم برنده بازی شویم. بازیکنان پرسپولیس به‌خصوص در خط هافبک همیشه نزدیک به هم بازی می‌کنند و فضا را از حریف می‌گیرند و امیدوارم این اتفاق جلوی الوحده بیفتد و یک برد شیرین را تقدیم هواداران کنند.

 

پرسپولیس از گروهش در آسیا صعود می‌کند؟
بله، صعود می‌کند و امیدوارم این اتفاق بیفتد. پرسپولیس مشکل خاصی برای صعود از گروهش ندارد و اگر همین روند را ادامه بدهد و از اندک موقعیت‌ها خوب استفاده کنند می‌توانند نتیجه بگیرند.

 

بازی با الوحده در روز تولد برانکو برگزار می‌شود. این اتفاق تاثیری روی روحیه و انگیزه بازیکنان پرسپولیس دارد؟
صد درصد باید تاثیر داشته باشد و بازیکنان به عنوان کادوی تولد می‌توانند این برد شیرین را به برانکو هدیه بدهند.

 

کی‌روش اعلام کرده که بازیکنان پرسپولیس را دیگر به تیم‌ملی دعوت نمی‌کند. در این رابطه چه نظری دارید؟
اگر بازیکنان پرسپولیس را دعوت نکند با چه کسی می‌خواهد بازی کند؟ الان پرسپولیس هفت، هشت تا بازیکن خوب دارد که به درد تیم‌ملی می‌خورند. ایشان نمی‌دانم چطوری است و خودش می‌خواهد تصمیم بگیرد و فدراسیون نمی‌خواهد کاری بکند؟ واقعا تاج و بقیه نمی‌خواهند کاری بکنند تا اختلافات را حل کنند؟ با این شرایط هم پرسپولیس و هم تیم‌ملی ضرر می‌کنند و این وسط فدراسیون فوتبال باید دخالت کند. ایشان برای عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس باید یا دلیل فنی و یا دلیل اخلاقی داشته باشد که هیچ‌کدام نیست چون بازیکنان پرسپولیس از نظر فنی عالی هستند و از نظر اخلاقی هم خیلی‌خوب هستند و به کسی بی‌احترامی نکرده‌اند.

 

کی‌روش اعلام کرده که شرط او برای دعوت از بازیکنان پرسپولیس عذرخواهی برانکو است. در این رابطه چه نظری دارید؟
برانکو که عذرخواهی نمی‌کند. این‌ها در بحث فوتبال حرفه‌ای جایی ندارد و حرف‌های بچگانه است. فدراسیون باید میانجیگری و مشکلات را حل کند. این کارهای بچگانه و غیرحرفه‌ای از کی‌روش بعید است. یعنی چی که برانکو عذرخواهی کند تا بازیکنان پرسپولیس را دعوت کند؟ او با برانکو مشکل دارد و چرا باید بازیکنان پرسپولیس این وسط لطمه بخورند. این حرف‌ها غیرحرفه‌ای و بچگانه است و تاج باید طرفین را دعوت کند و مشکلات را حل کند.

 

 

 

 

برانکو

برد الوحده

شاهرودی

کادوی تولد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی