شاهرودی: سازمان لیگ باید بدهی‌اش را به پرسپولیس بدهد

شاهرودی: سازمان لیگ باید بدهی‌اش را به پرسپولیس بدهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر سازمان لیگ بدهی به پرسپولیس دارد آن را بپردازد تا این تیم از آسیا حذف نشود.
به گزارش پیروزی دیلی، رضا شاهرودی در خصوص احتمال حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: در این باره اخباری شنیده‌ام. اگر این اتفاق رخ بدهد واقعا اتفاق تلخی برای فوتبال ایران خواهد بود. به هر حال این بدهی‌ها از قبل وجود داشت و فقط برای الان نیست. نباید تقصیر را گردن کسی بیندازیم اما الان باید همه ارگان‌های مسئول کمک کنند تا این مشکل حل شود. باید پولی به این باشگاه‌ها به خصوص پرسپولیس داده شود تا از این شرایط سخت رد شوند. 

 وی ادامه داد: الان کشورهای آسیایی روی فوتبال ایران نگاه ویژه‌ای دارند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد واقعا برای فوتبال ایران بد خواهد بود. این اخبار توسط کشورهای دیگر رصد می‌شود و الان پای آبروی فوتبال ایران در میان است. سازمان لیگ اگر باید پولی به این باشگاه‌ها بابت درآمدهای‌شان بدهد این کار را زودتر انجام دهد. الان این باشگاه‌ها به مشکل خورده‌اند و نباید اجازه داد بیشتر از این دیر شود. 

 این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه پای مسائل مالی که به میان می‌آید کسی کاری انجام نمی‌دهد. خود من از باشگاه‌های راه‌آهن و سیاه‌جامگان طلبکارم و حتی از این ۲ باشگاه شکایت هم کرده‌ام اما می‌بینید که بدون مشکل بازی‌های خود را برگزار می‌کنند و انگار نه انگار. باید یکی به این مسائل ورود کند و اجازه ندهد این قدر حق فوتبالی‌ها راحت خورده شود. 

 شاهرودی خاطرنشان کرد: پرسپولیس از نظر فنی شرایط خوبی دارد و بازی‌ها و نتایج این تیم گواه این موضوع است اما در صورتی که این تیم از آسیا حذف شود قطعا ضربه روحی بسیار بدی به این تیم و هوادارانش وارد خواهد شد که حتی در روند نتیجه‌گیری هم این تیم را دچار مشکل خواهد کرد. باید یک جلسه ویژه ترتیب بدهند تا این مشکل حل شود. اگر سازمان لیگ یا هر نهاد دیگری به این باشگاه‌ها بدهی دارند آن را زودتر بدهند تا بیشتر از این مشکلات حاد نشود.

شاهرودی

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی