شاهرودی: شفر به اشتباه خودش پی برد و عذرخواهی کرد

شاهرودی: شفر به اشتباه خودش پی برد و عذرخواهی کرد

رضا شاهرودی کاپیتان سابقپرسپولیس گفت:رفتار مسلمان حرفه‌ای بود.
به گزارش پیروزی دیلی، رضا شاهرودی، کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که این تیم بعد از شکست در شهرآورد نیاز به این داشت که خیلی زود خودش را جمع و جور کند. 

 *از بازی با الوصل شروع کنیم. 

 خوشحالم که پرسپولیس با این برد به شرایط عادی برگشت. بعد از شکست در شهرآورد، پرسپولیس از نظر روحی به‌هم ریخته بود و به یک برد نیاز داشت.

 *چرا بعد از شهرآورد فضای بدی ایجاد شده بود؟

 به هر حال شهرآورد برای هواداران دو تیم مهم است. البته اینکه ما با یک باخت از تیم محبوب‌مان ناامید شویم، قشنگ نیست و همه باید صبور باشیم. دیدیم که پرسپولیس مقابل الوصل خیلی خوب بازی کرد و حتی می‌توانست گل‌های بیشتری بزند اما همین که برد هم خوب بود، چون بعد از این حاشیه‌ها، پرسپولیس به چنین بردی نیاز داشت. 

 *مسلمان هم که بعد از مدت‌ها بازی کرد. آیا نیمکت‌نشینی او منصفانه بود؟

 مسلمان فوتبالیست خوبی است که انصافاً در این چند هفته در مورد نیمکت‌نشینی رفتار حرفه‌ای داشت. هر مربی شخصیت خودش را دوست دارد و دوست دارد که همیشه بهترین‌ها را گلچین کند. اینکه از لجبازی بخواهد تیمش ببازد، اول خودش زیر سؤال می‌رود. هیچ‌ مربی‌ای نمی‌خواهد با باخت خودش را زیر سؤال ببرد. مربی همیشه بهترین‌ها را گلچین می‌کند اما نمی‌تواند 12 بازیکن را انتخاب کند. هر مربی‌ای اعتقاداتی دارد و برانکو هم در این دو سال برای پرسپولیس قهرمانی آورده است و تیم خیلی فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. سرمربی اول خودش و بعداً تیم را دوست دارد. 

 *شفر بعد از شهرآورد گفت که پرسپولیس از تاکتیک «بزن زیرش» استفاده می‌کرد و حرف‌هایی را عنوان کرد که باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها شد. در این مورد چه نظری داری؟

 شما دیدید که شفر بعد از شهرآورد به اشتباه خودش پی برد و عذرخواهی کرد. به هر حال او شهامت این کار را داشت.

 *پرسپولیس از این گروه صعود می‌کند؟

 بله، قطعاً صعود می‌کند. امیدوارم پرسپولیس در مرحله حذفی بدرخشد و در آسیا فینالیست شود.

شاهرودی

شفر

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی