شاهرودی: علیپور به جام جهانی نرود چیزی را از دست نداده

شاهرودی: علیپور به جام جهانی نرود چیزی را از دست نداده

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر علیپور به جام جهانی نرود چیزی را از دست نداده است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، رضا شاهرودی در مورد اعلام فهرست 28 نفره تیم ملی برای بازی تونس و الجزایر و خط خوردن علی علیپور از فهرست تیم ملی اظهار داشت: هنوز چیزی تمام نشده و از الان نمی‌شود گفت علیپور جام جهانی را از دست داده است. شانس علیپور برای حضور در جام جهانی زیاد بود، حالا باید ببینیم نظر کی‌روش چیست.

وی ادامه داد: البته این را هم باید در نظر داشت که تیم ملی مهاجمان فوق‌العاده‌ای دارد که اکثرا لژیونر هستند. اگر علیپور به جام جهانی نرود چیزی را از دست نداده و باید بداند یک روزی بالاخره فیکس تیم ملی خواهد شد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: علیپور جوان است و با نرفتن به جام جهانی چیزی را از دست نمی‌دهد. او باید بیشتر تلاش کند تا ان‌شاءالله در تیم ملی فیکس شود. علیپور هنوز جوان است و راه زیادی برای پیشرفت کردن دارد.

شاهرودی در خصوص اینکه آیا عدم حضور علیپور در جام جهانی روی کار این بازیکن در پرسپولیس تاثیر می‌گذارد، گفت: پیش از این علیپور گل می‌زد و پاس گل می‌داد اما به تیم ملی دعوت نمی‌شد ولی باز هم کارش را انجام می‌داد. الان هم نباید روحیه خودش را خراب کند و تلاشش را در پرسپولیس بیشتر کند.

شاهرودی

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی