شاهرودی: فدراسیون ما «ندار» نیست و باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم

شاهرودی: فدراسیون ما «ندار» نیست و باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: همانظور که خیلی از بزرگان فوتبال اشاره کردند متاسفانه درفوتبال ما جاودگری و فساد و جود دارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، رضا شاهرودی در رابطه با دیدار‌های دوستانه تیم ملی اظهارداشت: هرچه بازی دوستانه بیشتری در آستانه جام جهانی انجام دهیم برایمان مفیدتر و بهتر است، اما به نحوی نباشد که ما صرفاً فقط یک بازی دوستانه انجام داده باشیم باید با تیم‌های قدر بازی کنیم.

 

وی افزود: درست است که تیم‌های بزرگ پول برای انجام بازی دوستانه می‌خواهند، اما فدراسیون فوتبال ما ندار نیست. باید تیم ملی در آستانه جام جهانی مسابقاتش در آن بازی‌ها را شبیه سازی کند و مقابل تیم‌های خوب محک جدی بخورد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: تیم‌هایی مانند ونزوئلا در حدی نیستند که بتوانند ما را اذیت کنند و نیاز به بازی‌های دوستانه خوب داریم.

 

شاهرودی اظهار کرد: کی‌روش در سالی که منتهی به جام جهانی می‌شود باید نگاه بیشتری به لیگ ایران داشته باشد و در حداقل کمپ‌ها از بازیکنان داخلی ایران بیشتر دعوت کند چرا که این موضوع باعث بالا رفتن سطح لیگ و البته انگیزه بازیکنان می‌شود.

 

وی گفت: بازیکنی مانند علی علیپور در پرسپولیس هم گل می‌زند و هم گل می‌سازد و حق چنین بازیکنی است که حداقل در اردو‌های تیم ملی حاضر شود. ما خودمان هم تمام توانمان را برای باشگاهمان می‌گذاشتیم تا ابتدا بتوانیم جواب محبت هواداران را داشته باشیم و به تیم ملی برسیم.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بحث جادوگری در فوتبال تصریح کرد: این موضوع متاسفانه وجود دارد و برعکس هر چه جلوتر می‌رویم بیشتر این موضوعات نمایان می‌شود. به اعتقاد من هم جاودگری، هم رمالی، هم فساد در فوتبال وجود دارد و بزرگان فوتبال مانندعلی دایی، علی کریمی، محمد خاکپور در مورد این مسائل توضیحاتی داده‌اند، اما حرف من این است که اگر این موضوعات اثبات می‌شود باید با فرد خاطی چه بازیکن باشد چه مدیر و چه مربی به صورت جدی برخورد شود و او را مادام العمر محروم کنند.

جادوگری در فوتبال

شاهرودی

فساد در فوتبال

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی