شاهرودی: قبل از عید جشن قهرمانی می‌گیریم

شاهرودی: قبل از عید جشن قهرمانی می‌گیریم

رضا شاهرودی کاپیتان سابق پرسپولیس امیدوار است که سرخپوشان تهرانی قبل از عید، قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند.
به گزارش پیروزی دیلی، خواندن مصاحبه رضا شاهرودی خالی از لطف نیست: 

* بازی با سپاهان چطور بود؟

 پرسپولیس باز هم خوب بازی کرد و یک نتیجه خوب گرفت. با وجود تغییر در کادر فنی سپاهان، این تیم حرفی برای گفتن نداشت. پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری هم به حریف بزند. با این حال برد دو بر صفر هم عالی بود. دست بازیکنان درد نکند. این پیروزی گام بلندی به سوی قهرمانی است. الان همه‌جا حرف از بازی‌های خوب پرسپولیس است. 

* فکر می‌کنی پرسپولیس قبل از عید نوروز قهرمان شود؟ بله پرسپولیس با ادامه این روند قطعاً قبل از عید قهرمان خواهد شد. 

* برخی معتقدند بازیکنان بیشتری از پرسپولیس می‌توانند به تیم ملی دعوت شوند، نظر تو چیست؟

 من هم معتقدم که بازیکنانی مثل علیپور و شجاع خلیل‌زاده باید به تیم ملی دعوت شوند تا آنها هم برای نشان دادن خودشان فرصتی داشته باشند. 

* فکر نمی‌کنی پرسپولیس با توجه به عدم جذب بازیکن، در آسیا دچار مشکل شود؟ 

فصل گذشته دست برانکو بسته بود اما در این فصل پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان قدرتمندی در اختیار هستند. طبیعتاً تیم‌های آسیایی از پرسپولیس می‌ترسند و این تیم می‌تواند در آسیا بدرخشد. 

* برانکو گفته است رسیدن به ترکیب اصلی آسان نیست و هر بازیکنی که دوست دارد، می‌تواند از پرسپولیس برود. نظر تو در مورد حرف‌های برانکو چیست؟

 برانکو نمی‌تواند 15 بازیکن درون زمین بگذارد، او 11 بازیکن را گلچین می‌کند و بهترین‌ها را در تمرینات را به میدان می‌فرستد. دو، سه بازیکن پرسپولیس هم با وجود آنکه برانکو به آنها فرصت داده بود، نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و به همین دلیل برانکو برخی از آنها را در دقایق پایانی به میدان فرستاد.

رضا شاهرودی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی