شاهرودی: قطع کردن پای استانکو خبر تلخی بود

شاهرودی: قطع کردن پای استانکو خبر تلخی بود

پرسپولیس بعد از شکست دادن الاهلی عربستان به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا کرد و حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید با الهلال عربستان رو به رو شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، رضا شاهرودی کاپیتان سابق سرخ پوشان در خصوص شرایط پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد. 

 

در مورد برد پرسپولیس مقابل الاهلی چه صحبتی دارد؟

باید از بچه ها تشکر کرد و به آن ها خسته نباشید گفت. بازیکنان پرسپولیس شجاعانه بازی کردند و حتی وقتی به گل رسیدند دنبال بازی تدافعی نبودند. بازیکنان پرسپولیس نزدیک به هم بازی می کنند و به تیم حریف فضا نمی دهند.  از طرفی پرسپولیس عالی بدنسازی کرده است و شما دیدید که وقتی 10 نفره شد به خوبی پرس می کرد.  

 

در خصوص تعویض های برانکو نظرت چیست؟

تعویض های او باز هم طلایی بود. مثلا شاید خیلی ها بگویند که چرا برانکو از منشا در ترکیب ثابت استفاده نمی کند ولی او با تعویض هایش نشان داد که برای هر لحظه از بازی برنامه دارد. شما دیدید که منشا در بازی رفت هم کار خودش را انجام داد.

 

خیلی ها موفقیت پرسپولیس را بیشتر به برانکو ربط می دهند. در مورد عملکرد او نظرت چیست؟

برانکو مربی خوبی است. مربیان کروات خیلی خوب بدن سازی می کنند و نظم و انضباط خاصی به تیم می دهند. شما می بینید که در پرسپولیس خبری از بازیکن سالاری نیست و بچه ها با یکدیگر رفیق هستند. شادی های بعد از گل بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب است و این نشان می دهد که جو تیم فوق العاده است.

 

فکر می‌کنی پرسپولیس الهلال را شکست بدهد؟  

الهلال هم تیم پر قدرتی است و این بازی هم حساسیت های خود را دارد ولی پرسپولیس هم در آسیا تیم شناخته شده ای است. مطمئنا الهلال از پرسپولیس می ترسد و می داند که با چه تیمی بازی دارد. هر دو تیم بازی سختی دارند ولی به نظر من پرسپولیس می تواند از سد الهلال عبور کند.  

 

شرایط پرسپولیس را در لیگ برتر چطور ارزیابی می کنید؟

به هر حال توقع از پرسپولیس زیاد است و هواداران از این تیم قهرمانی می خواهند. به نظر من مدعیان دیگر در حد پرسپولیس نیستند و شما می بینید که دست برانکو هم روی نیمکت باز است. من فکر می کنم اگر اتفاقی خاصی نیافتد پرسپولیس در لیگ برتر هم قهرمان خواهد شد.

 

راستی می‌دانی که پای استانکو را به دلیل بیماری قطع کرده‌اند؟

واقعا؟

 

بله.

واقعا این خبر برای من ناراحت‌کننده بود و نمی‌دانم چه بگویم. او یکی از بهترنی مربیان خارجی در تاریخ فوتبال ایران بود که نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس و فوتبال ملی ما داشت. من و همه پرسپولیسی‌ها زحمات این مربی را از یاد نخواهیم برد.

شاهرودی

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-الهلال

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی