شاهرودی: پرسپولیس گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت/ سپاهان با ابراهیم‌زاده حرفی برای گفتن نداشت

شاهرودی: پرسپولیس گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت/ سپاهان با ابراهیم‌زاده حرفی برای گفتن نداشت

یک پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌پرسپولیس باشکست سپاهان گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت.


به گزارش پیروزی دیلی، رضا شاهرودی در مورد پیروزی دو بر صفر  پرسپولیس در مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است اما متأسفانه باید بگویم  با وجود تغییر در کادر فنی این تیم زردپوشان اصفهانی در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند. پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری هم به حریف بزند. با این حال برد دو بر صفر هم عالی بود. دست بازیکنان درد نکند. این پیروزی گام بلندی به سوی قهرمانی است. 

وی افزود: انتظار می‌رفت با تغییر سرمربی سپاهان چهره جدیدی از این تیم ببینیم اما سپاهان با منصور ابراهیم‌زاده هم حرفی برای گفتن نداشت و توپ و میدان دست پرسپولیس بود. پرسپولیسی‌ها چند موقعیت 100 درصد گلزنی را هم از دست دادند.

شاهرودی در مورد اینکه برانکو گفته است رسیدن به ترکیب اصلی آسان نیست و هر بازیکنی که دوست دارد می‌تواند از پرسپولیس برود،‌اظهار داشت: فصل گذشته دست برانکو بسته بود اما در این فصل پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان قدرتمندی در اختیار هستند. در زمان ما هم در پرسپولیس دوستی و رفاقت بود اما رقابت هم در تیم وجود دارد. 

وی افزود: برانکو نمی‌تواند 15 بازیکن درون زمین بگذارد، او 11 بازیکن را گلچین می‌کند و بهترین‌ها را در تمرینات را به میدان می‌فرستد. دو سه بازیکن پرسپولیس هم با وجود آنکه برانکو به آنها فرصت داده بود نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و به همین دلیل برانکو برخی از آنها را در دقایق پایانی به میدان فرستاد.

شاهرودی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی