شاهرودی: پرسپولیس یک ثانیه هم نباید به جدایی سروش فکر کند/ شناخت زیادی از مصلح و سیامک نعمتی ندارم

شاهرودی: پرسپولیس یک ثانیه هم نباید به جدایی سروش فکر کند/ شناخت زیادی از مصلح و سیامک نعمتی ندارم

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، مربیان این تیم یک ثانیه هم نباید به جدایی سروش رفیعی فکر کنند و به دنبال جانشین او باشند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، رضا شاهرودی در مورد خریدهای جدید پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: ‌من شناخت زیادی از شایان مصلح و سیامک نعمتی ندارم، ولی حتماً آنها بازیکنان خوبی هستند که برانکو انتخاب‌شان کرده است. 

 وی شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا را بازیکنان خوبی دانست و گفت: امیدوارم تمامی بازیکنان جدید پرسپولیس بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. آنها باید با تعصب بالا برای تیم‌شان بازی کنند. البته معتقدم پرسپولیس همچنان باید چند بازیکن دیگر هم بگیرد تا در آسیا با مشکل مواجه نشود. 

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به جدایی سروش رفیعی از این تیم نیز تصریح کرد: به‌هر حال سروش مختار بود که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد، ولی به نظرم او می‌توانست یک فصل دیگر در این تیم مانده و با شریط بهتری راهی فوتبال اروپا شود. دیگر این انتقال قطعی شده و پرسپولیس یک ثانیه هم نباید به جدایی رفیعی فکر کند. برانکو مطمئناً بهترین جانشین را برای رفیعی انتخاب خواهد کرد.

سروش رفیعی

شاهرودی

مصلح

نعمتی

علیرضا هادیان :
۳ تیر ۹۶
اصلا همانطور که برانکو گفت به سروش فکر نمی کنیم. نیم فصل برامون بازی کرد و انصافا کم نگذاشت و مزد اطمینان برانکو و هواداران را به خوبی داد آخرش هم انتخابشو کرد و رفت ، دست خدا به همراهش. 
آنقدر دغدغه برای آینده داریم که نمی تونیم در گذشته بمانیم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی