شاهکار کمیته ضد دوپینگ در انتخاب بازیکن

شاهکار کمیته ضد دوپینگ در انتخاب بازیکن

کمیته مبارزه با دوپینگ طی شاهکاری دیگر در پایان مسابقه استقلال تهران و تراکتورسازی از مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تهران و ۳ بازیکن دیگر تست دوپینگ گرفت!

پیش تر شاهد عملکرد هنرمندانه کمیته ضد دوپینگ در انتخاب مسابقه و بازیکنان تیم ها بوده ایم . از مسابقه قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران در جام حذفی که غیبت نماینده های این کمیته زیر سؤال رفت و کسی از مهدی شیری که آنروز ۳۸ ساله بود ( متولد اردیبهشت ۵۷ ) و تا دقیقه ۱۲۰ دیدار چون یک نوجوان دوید و در شکست پرسپولیس کاملا تأثیرگذار شد و کسی نبود از این بازیکن پا به سن گذاشته تست بگیرد تا تست گرفتن از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس بدون دقیقه ای بازی برای این تیم آنهم در حالی که اگر جواب تست دوپینگ آنان مثبت در می آمد هم نمی توانست تأثیری در نتیجه بازی داشته باشد! این سؤال ساده را در ذهن ایجاد می کند که واقعا این کمیته در تست گیری های خود بدنبال چه موضوعی است و چقدر این تست گیری ها هدفمند است؟ 
در جدیدترین اقدام متهورانه، این کمیته ضمن آزمایش از دو بازیکن تیم تراکتورسازی و امید ابراهیمی از استقلال تهران که روز پرکاری را در زمین مسابقه پشت سر گذاشتند، از مهدی رحمتی سنگربان استقلال که بجز چند صحنه معدود کم کارترین بازیکن میدان بود نیز تست دوپینگ گرفتند.
احتمال می دهیم عکس العمل ضعیف رحمتی روی شوت ضعیف تر محمد ابراهیمی که منجر به گل پیروزی تراکتورسازی گردید این کمیته را مجاب کرده باشد تا در مورد وی حساس شود ! کاپیتان آبی ها اگرچه از دقیقه ۸۷ بازی قبلی استقلال که شوت امید ابراهیمی پس از ضربه زانوی مدافع مسخ صبا در دروازه فروزان قرارگرفت تا در کمال ناباوری گل بجای مدافع صبا از سوی مقامات رسمی بازی به نام امید ابراهیمی ثبت شده و این هافبک فعلا گلزن ترین هافبک این فصل لقب بگیرد! خاطره خوبی داشت،در دقیقه مشابه از مسابقه امروز بصورتی بی حال در مقابل شوت کم رمق یک ابراهیمی دیگر اینبار از تیم تراکتور روی زمین خوابید تا توپ پس از برخورد با دستان کم جان وی درون دروازه استقلال آرام گیرد و در دو هفته پیاپی دقیقه ۸۷ بازی به کابوس سنگربانان آبی دل بدل شود. 
بنظر می رسد این کمیته به ظن استفاده رحمتی از مواد نامرغوب و تقلبی موجود در بازار که بجای نیروزا بودن بازیکن را با کاهش قوای جسمانی ، ضعف قوه ادراک و بکارگیری تجربه و عدم تمرکز مواجه می کند این تست را از کاپیتان آبی ها گرفته باشد ، حال آنکه این سنگربان مدعی عنوان عقاب آسیا! از فروردین سال گذشته تا امروز در تقابل با تیم هایی چون پرسپولیس و تراکتورسازی گل های بدتر از این را هم پذیرا شده است. 
توصیه می شود کمیته ضد دوپینگ بجای صرف وقت و هزینه برای تست گیری از بازیکنان ذخیره تیم پرسپولیس و دروازه بان تمام شده استقلالی ها نمونه های خود را صرفا از میان بازیکنان شاخص درون زمین انتخاب کنند.

علیرضا هادیان

دوپینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی