شایان مصلح : برای شاد کردن دل هواداران به امارات می رویم/روحیه ما از الجزیره بالاتر است

شایان مصلح : برای شاد کردن دل هواداران به امارات می رویم/روحیه ما از الجزیره بالاتر است

نمایشگاه کتاب تهران هر سال شاهد حضور نویسندگان ،شاعران و مترجمان معروف ادبیات ایران است . اما سی و یکمین دوره این نمایشگاه به غیر اهالی قلم همیشگی یک میهمان ویژه و شاید غیر متعارف داشت. 

شایان مصلح مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس و شاعر کتاب پرواز 69 به عنوان چهره ای جذاب و پرطرفدار در مصلی تهران حاضر شد.مراسم رونمایی کتاب مصلح تقریبا 20 روز پیش با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و نشان داد مدافع چپ بلند قامت پرسپولیس علاوه بر سکوهای ورزشگاه در بین دوستداران کتاب هم طرفداران زیادی دارد.جشن امضای اولین کتاب شایان مصلح  در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد، مصلح در یک گفت‌وگوی کوتاه علاوه بر شعر و شاعری درباره بازی بسیار حساس پرسپولیس مقابل الجزیره هم صحبت کرد که در زیر می خوانید. 
-مدافع پرسپولیس چطور شد که رفت سمت کتاب شعر و چاپ کتاب؟!
حدود 6 سال است که غزل و قصیده می نویسم و از اساتید مختلف کمک گرفتم. در این یکی ، دو سال اخیر تلاش کردم تا کتاب شعرم چاپ شود و تمام اساتیدی که کمکم می کردند در این راه به من انگیزه می دادند. همیشه می گفتند شعرهای من پخته تر شده و دیگر وقت چاپش رسیده است.  2روز هم در نمایشگاه حضور پیدا کردم و با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شدم. طبیعی است از این همه استقبال خوشحال باشم.
-از بازی با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا بگویید ، فکر می کنید پرسپولیس مقابل الجزیره موفق خواهد شد؟
ما تمام تلاشمان را می کنیم که در بازی مقابل الجزیره موفق شویم. حتی اگر بتوانیم در امارات مساوی هم بگیریم باز هم نتیجه خوبی است چون این فرصت را داریم تا در آزادی قطعا پیروز شویم. اما با این حال ما در امارات نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم.
-اینکه در لیگ قهرمان شده اید تاثیری روی بازی شما مقابل الجزیره دارد؟
درست است ما قهرمان لیگ شدیم و حتی این قهرمانی در نیم فصل دوم کاملا مشهود بود اما با این حال تلاش کردیم که فاصله امتیازی خود را با دیگر تیم ها زیاد کنیم، درست است ما روحیه بالایی داریم اما شرایط بازی در لیگ و بازی آسیایی متفاوت است  و تمام سعی مان را می کنیم تا در این بازی برنده شویم و دل تمام هواداران خود را شاد کنیم.
-فکر می کنی در بازی با الجزیره  فیکس باشی یا اینکه در نیمه دوم به بازی می روی؟!
من مطیع تصمیمات سرمربی هستم و  این مدت هم  آن را ثابت کردم که هر حرفی برانکو بزند از آن پیروی می کنم. اگر صلاح بداند از ابتدا یا هر دقیقه ای که دستور بدهند با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود و اگر هم صلاح ندانند با تمام وجود برای موفقیت تیم و بچه ها دعا خواهم کرد.

خبرنگار: مونا ربیعیان

شایان مصلح

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی