شاید امارات کنسل شود / احتمال میزبانی پرسپولیس در مسقط

شاید امارات کنسل شود / احتمال میزبانی پرسپولیس در مسقط


بعد از اقداماتی که اماراتی ها انجام دادند، از سوی وزارت امور خارجه اعلام شد، تیم های ایران برای اردوهای تدارکاتی، مقصد دیگری را انتخاب کنند، اما اولین کسی که این تحریم را شکست فدراسیون فوتبال ایران و آن هم به خواست کارلوس کیروش بود. البته هنوز کسی از کارکرد آن مطلع نیست.

به گزارش پیروزی دیلی : رفتن تیم ملی به امارات، پرسپولیس را هم به وسوسه انداخت که میزبانی از تیم عربستانی را به آن جا منتقل کند. سه دلیل عامل این  خواست بود. نکته اول ایرانی های فراوان در امارات بود. نکته دوم امکان بلیت فروشی به این ایرانی ها برای جبران بخشی از هزینه ها و سوم آسانی وفت و آمد با حداقل معطلی و خستگی. اما حالا باید دیگر خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد. از پرسپولیس خبر می‌رسد که آنها در گفتگو با مقام های ارشد در وزارت امور خارجه مجوز اولیه را برای چنین اقدامی گرفته اند ولی حالا مشکل این است که اماراتی ها ورزشگاه ها را به شرط بازی بدون تماشاگر در اختیار می‌گذارند، همانطور که در مورد تیم ملی ایران چنین گفته بودند. حالا به همین دلیل، شنیده می شود که شاید پرسپولیس هم میزبانی را در پایتخت عمان انجام دهد که صد البته به نوعی در حکم بازی در خانه حریف خواهد بود. عمانی ها از نظر سیاسی رابطه خوبی با ایران دارند ولی مساله این است که ایرانی های زیادی در عمان نداریم و رفت و آمد عربستانی ها به آنجا نیز راحت تر است.

میزبانی پرسپولیس در جام آسیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی