شایعه عجیب در تبریز/ قلعه‌‌نویی خسته شده و می‌خواهد استعفا دهد؟

شایعه عجیب در تبریز/ قلعه‌‌نویی خسته شده و می‌خواهد استعفا دهد؟

شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به دلیل افزایش فشارها و نارضایتی شدید هواداران، تصمیم دارد استعفای خود را به مدیران باشگاه تحویل دهد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، امیر قلعه‌نویی شروعی طوفانی با تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ برتر داشت و هفته‌های زیادی بر صدر جدول رده‌بندی تکیه زد، تا جایی که بسیاری این تیم را مدعی اول قهرمانی می‌دانستند. 

 سرخ‌پوشان تبریزی در نیم‌فصل دوم سیری نزولی را در پیش گرفتند. این تیم که 3 هفته پیاپی مقابل حریفان خود متوقف شده بود، شکست سنگینی را در خانه صبای فانوس به دست تجربه کرد تا علاوه بر از دست دادن شانس قهرمانی، رتبه دوم را هم به صورت کامل به استقلال واگذار کند. 

 حالا شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی به دلیل افزایش فشارها و نارضایتی شدید هواداران تراکتورسازی که در دیدار مقابل صبا با شکستن صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) قم همراه بود، تصمیم دارد استعفای خود را به مدیران باشگاه تحویل دهد. 

 البته این احتمال وجود دارد که سرمربی تراکتورسازی تا پایان فصل هم صبر کند. از آنجایی که این باشگاه به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی پیشین خود از فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات محروم است، قلعه‌نویی در پایان فصل از تبریز خواهد رفت تا شانس خود را در تیم دیگری امتحان کند.

تراکتورسازی

قلعه نوعی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی