شایعه در شهر/ وحید به اروپا می رود

شایعه در شهر/ وحید به اروپا می رود

شایعه سازان این بار برای وینگر ملی پوش پرسپولیس خواب های رنگی دیده اند.
به گزارش پیروزی دیلی، برخی اعتقاد دارند جدایی وحید امیری در پایان این فصل از پرسپولیس قطعی است. البته دو ماه قبل می گفتند وحید به قطر می رود و حتی پیش قرارداد امضا کرده تا در سال های پایانی فوتبالش، به حاشیه خلیج همیشه فارس برود و پول پارو کند اما مشخص شد که تکلیف این بازیکن هنوز نامعلوم است.

 حالا می گویند وحید می خواهد به اروپا و لیگ هلند برود. عملکرد خیره کننده علیرضا جهانبخش باعث علاقه هلندی ها به وینگرهای ایرانی به خصوص بازیکنان ملی پوش شده و آنها می خواهند این بار، امیری را به تیم شان اضافه کنند.

 این شایعات در حالی رقم می خورد که امیری بارها گفته تصمیم نهایی در مورد ماندن یا رفتن را در پایان فصل اتخاذ می کند و از سوی دیگر، به برانکو هم قول داده در پرسپولیس بماند.

اروپا

وحید امیری

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۲۰ فروردين ۹۷
پرسپولیس شده فولاد خوزستان کلآ سه تا ملی پوش داریم اینها رو نمی تونیم حفظ کنیم بعد چطوریساس استقلال به قول سید جلال ده مهره میگیره بعلاوه گرانترین خارجی های تاریخ لیگ!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی