شباهت طارمی با مهاجم تاتنهام

شباهت طارمی با مهاجم تاتنهام

در آستانه دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی یک سایت کره ای در گزارشی به شباهت های مهدی طارمی با مهاجم مطرح تیم ملی این کشور پرداخته است.
به گزارش پیروزی دیلی، به نوشته سایت news.kmib مصاف کره مقابل ایران رقابتی ویژه میان سون یونگ مین و مهدی طارمی خواهد بود. این سایت کره ای از مهدی طارمی به عنوان نقطه قوت تیم کی روش در خط حمله نام برده است. 

این سایت همچنین سون یونگ مین را برگ برنده کره ای ها در این دیدار می داند. مهاجمی که در عضویت باشگاه تاتنهام انگلیس قرار دارد. نکته جالب درباره سون و طارمی این است که هر دو ماه جولای سال 1992 به دنیا آمدند و هر دو در پست مهاجم به میدان می روند. به نوشته این سایت سون یونگ مین فصل گذشته عملکرد درخشانی در تاتنهام داشت و موفق شد 21 بار برای این تیم گلزنی کند.

 هر چند این مهاجم در مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی در ترکیب کره نداشت و در شش دیدار تنها یک گل برای کره به ثمر رساند.

 این سایت کره ای به عملکرد خوب طارمی در فوتبال ایران اشاره کرده و اینکه او دو سال پیاپی عنوان آقای گلی لیگ ایران را به دست آورده است.

ایران-کره جنوبی

مهدی طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی