شب نشینی نقل و انتقالاتی/از رامین تا سروش و کپی لیست پروفسور

شب نشینی نقل و انتقالاتی/از رامین تا سروش و کپی لیست پروفسور

 استقلال خوزستان ستاره هایش را یک به یک از دست می دهد.

به گزارش اختصاصی پیروزی دیلی، بیت سعید امروز با استقلال تهران امضا می کند.رقم توافقی او یک میلیارد و سیصد میلیون است.طیبی با یک میلیارد و چهارصد میلیون با پارس بست.هر بازیکنی به پارس جم رفته سی درصد نقد گرفته. فروزان،زبیدی و دو سه بازیکن لیگ یکی هم با پارس جم قرارداد بسته اند.زهیوی احتمالا با صنعت نفت امضا می کند.

شیرزادی دفاع چپ استقلال خوزستان مدنظر دو تیم است.عاشوری هافبک این تیم نیز همین طور.تمامی جدایی طلبان استقلال خوزستان مدنظر پورموسوی بودند تا به فولاد بروند.فولاد اما در مذاکره با طیبی،زهیوی،بیت سعید،شیرزادی،سالاروند ناکام محض بوده

صنعت نفت ابادان هم امسال با کمالوند سرکیسه را شل کرده و خوب هزینه می کند.انها گرانقیمت هایی چون کرار و احتمالا زهیوی را به ابادان گرمسیر کشانده اند و پیش پرداخت خوب هم می دهند.

علاوه بر صنعت نفت،پارس جم و سپاهان که خریدهای خوب و بعضاگرانقیمتی داشته اند باید منتظر ریخت و پاش های تیم های تحت هدایت منصوریان همچون دو فصل گذشته بود.او می خواهد پس از جذب قطعی قایدی و قریب الوقوع بیت سعید بعد از بازی با ازبک ها با منتظری گرانقیمت و دیپورت شده از قطر مذاکره کند.انها در خیال جذب رامین هستند و فعلا دلخوش به پیغام و پسغام هایی که بین اطرافیان باشگاه و منصوریان و نزدیکان رامین رضاییان رد و بدل می شود اما ته این قصه اتفاقی که می افتد غافلگیری منصوریان است پس به همین دلیل انها فعلا در مصاحبه ها می گویند با رضاییان مذاکره نکرده ایم اما این گوشه و ان گوشه می گویند رامین اگر نمی امد اطرافیانش حرف از رقم دو سه میلیاردی نمی زدند.گویا رضاییان به نوعی ابی ها را به بازی گرفته باشد و البته باید مراقب برخی ها باشد.شهباززاده هم مدنظر منصوریان است اما فعلا با او مذاکره نشده.بعد از انکه شایان مصلح اب پاکی را روی دست سرمربی استقلال ریخت حالا منصوریان گزینه های دیگری دارد.اوشجاعیان را هم خواسته.


فراموش نکنید قلعه نوعی هم هر جا رفته تا توانسته ستاره و بازیکن باتجربه جذب کرده و باید منتظر ماند و دید این مربی گرانقیمت که چند سالی است جامی نبرده می تواند همچون یحیی دو جام متوالی برای تیم اصفهانی به ارمغان اورده و عنوان بهترین تیم اسیادر مرحله گروهی را کسب کند؟زمزمه حضور قلعه نوعی در ذوب مدتها بود که در بین فوتبالی ها به گوش می رسید و نهایتا گفت و گوهای او با مدیران ارشد کارخانه و اذری به سرانجام رسید.

سایپا که تمایلی به حفظ خلعتبری و غلامرضا رضایی نداشته رضاوند، علیاری و اسدی را از نفت،دانیال ماهینی و شریفی را از استقلال خوزستان گرفته و وجه مشترک همه این نفرات جز رضاوند این است که خریدهای دایی بخاطر دریافتی کمتر از پنجاه درصد فسخ یکطرفه کرده و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و فدراسیون باید تکلیف انها را روشن کند و دایی هم با انتشار بیانیه ای در این راستا نظرات خود را صراحتا خطاب به فدراسیونی ها ابلاغ کرده.

سپیدرود با جذب غلامرضا رضایی و تمدید با کعبی چراغ را روشن کرده و پدیده و سیاه جامگان با دو سه تمدید و خرید معمولی وارد بازار شدند و بر سرجریان احمدی که به هر دوتیم کتبا بله گفته بلوایی در مشهد بین اکبر و مهاجری به راه افتاده ان سرش ناپیدا.

از تیم های دیگر هم چندان خبری نیست.از جمله نفت که با دایی به جام رسید و حرف از توافق شان با جادوگر شد و حالا دو هفته ای می شود روزه سکوت گرفته اند و انگاری در پس پرده خبرهایی دارند!


پرسپولیس هم ارام است و مطمین.همه ستاره ها قرارداد دارند جز سروش و کمال که اولی قطری ها زیرپایش نشسته اند و او این پیشنهاد را با برانکو و باشگاه در میان گذاشته و دومی تمدید خواهد کرد.شجاع و منشا و نعمتی امضا کرده اند.نوراللهی منتظر بخشش پنج ماه باقیمانده خدمت و اعلام عدم نیاز از سوی سپاه تبریز است و همانطور که با اشک رفت حالا با لبخند برمی گردد.شایان مصلح شاعر فوتبالیست به منصوریان نه گفته و امروز و فردا با پرسپولیس مذاکره نهایی را انجام می دهد.لیست در حال تکمیل است و معلوم نیست اگر با کسری خدمت عالیشاه موافقت شود برای او جای خالی در نظرگرفته می شود یا خیر؟

این وسط اگر هم سروش برود شجاعیان یک هافبک بازیساز خارجی می شود رقیب جدید مسلمان و اگر شایان امد جذب ناطق منتفی می شود.

عجب شهر شلوغی.این اشفته بازار هم دنیایی دارد.هوادار دل نگران اما فوتبالیست ها در حال بازارگرمی و هیاهو.بازار مکاره دیر یا زود خبرهای داغ تری هم خواهد داشت.بمبی،ترقه ای در کار بود باخبرتان می کنیم.فعلا که فرشینگ شده ایم با کپی لیست پروفسور از سوی منصوریان.
 

نقل و انتقالات

Ali :
۲۱ خرداد ۹۶
استقلالیا همینکه مصلحو قائدی که تولیست مابودنو جذب کردن براشون کافیه شماهم خوشحال باشیدبرانکو خرای پیری مثل پراهیچو میخادبیاره مصلح جوون کجا پراهیچ پیرکجا 
دکتر نصیر :
۲۱ خرداد ۹۶
با تشکر از شما دو  موضوع  رو مطرح می کنم امیدوارم آسیب شناسی بشه

1-منصوریان هر چه قدر در کوچینگ ضعیف هست  متخصص جنگ های رسانه ای و روانی هست عنوان میکنه استقلال تیم اول ایرانه تا توجیهی کنه برای اینکه هر سال باید رکورد هزینه کردن رو بزنه از زمانی که آمده به راحتی دست روی بازیکنان پرسپولیسی می زاره و به نوعی می خواد نشون بده که رفتن بازیکنان از پرسپولیس به استقلال طبیعی هست چون استقلال تیم بزرگی هست و برعکس طبیعی نیست و اجازه نمیده... چرا باشگاه این موضوع رو آسیب شناسی نمی کنه باشگاه پرسپولیس اصولآ روی بخش جنگ روانی دو فصله خیلی ضعیف عمل می کنه همین خبرگزاری فارس استقلالی فارس رو ببینید با بخش ورزشی استقلالیش! میدونه دایی و کریمی چه دعوای کهنه ای با هم دارن میدونه جشن قهرمانی پرسپولیس نزدیکه!! پلان اول مصاحبه با ترکاشوند و حرفهای اون علیه عالیشاه و نورالهی پلان دوم مصاحبه با دایی درباره مصاحبه ترکاشوند علیه سربازها! پلان سوم پاسخ کریمی پلان آخر مصاحبه با دایی و سخنانش علیه کریمی!..و آتشی در خرمن پرسپولیس شب مانده به قهرمانی با شروع دوباره جنگ دایی کریمی!..

2-مدیران باشگاه باید توضیح بدن چرا راحت ستاره از دست میدن! راحت... سروش که هدفش از آمدن به پرسپولیس رو تیم های بزرگ اروپایی مطرح کرده بود می خواد  بعد از یه نیم فصل کوتاه به تیم 14 لیگ قطر بره!!؟؟ اصولآ چرا مثل داستان رضائیان عالیشاه و نورالهی به  راحتی در فقط  یک فصل داریم یک ستاره دیگه رو  از دست می دیم!هیچ باشگاهی در ایران که در 5 جام قراره بجنگه در عرض یه سال چهار بازیکن کلیدی رو از دست نداده!!!

پ.ن عالیشاه واقعا بازیکن بزرگی در پرسپولیس بود سروش هم با تمام تواناییهاش در حد امید نشد امیدوارم روزی برگرده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی