شب نشینی نقل و انتقالاتی/سروش بخواند و بداند

شب نشینی نقل و انتقالاتی/سروش بخواند و بداند

فعلا نقل و انتقالات پرسپولیس در رده بزرگسالان را باید پس از جذب چهار بازیکن جدید اینگونه خاتمه یافته تلفی کرد؛بازگشت نوراللهی و تمدید کمال.

به گزارش اختصاصی پیروزی دیلی، اما تکلیف سروش چه می شود؟می رود الخور یا برمی گردد خانه اش و دلبری می کند؟سروش بعد از بازی با لخویا در دوحه ماند و بعد همین روزهای اخیر خبر از مذاکره و توافقش با الخور به گوش رسید.رسانه های معتبر قطر هم روی این اخبار که هوادار امیدوار بود شایعه باشد مهر تایید زدند و باشگاه الخور هم خبر از ان داد که توافق حاصل شده و مانده امضای قرارداد.

در فضای مجازی و هواداری غوغایی بپا شد؛چرا تیم سیزدهم قطر؟350هزار دلار که پیشنهاد خیلی چشمگیری نیست.پرسپولیس همین رقم زا کم و بیش به سروش می دهد.پس چرا او می خواهد به این تیم پایین جدولی قطر برود و حالا که تیم رفته یک چهارم اسیا ما را تنها بگذارد.اینها سوالاتی بود که در کامنت های هواداران دیده می شد.حالا یکی در نهایت احترام طرح می گرد و یکی با چاشنی ناراحتی و اعتراض.

قصه اما چیز دیگری است.ما تیتر زدیم او پیشنهاد ششصد هزار دلاری دارد نه 350هزار دلاری.امروز هم که تحقیق کردیم به صحت خبرمان بیشتر پی بردیم.600هزار دلار می شود حداقل دو میلیارد و دویست میلیون.افر هم در قرارداد حتما هست.حالا یادمان باشد که خیلی از ایرانی ها با ارقام کمتر هم به قطر رفته اند تا انجا بدرخشند و سال بعد بروند یک تیم متمول مثل السد،لخویا یا العربی یا......

خب،همه می دانیم سقف پرسپولیس برای قراردادها یک میلیارد است.اگر برای سروش استثنا هم قایل شوند پرداختی به او ممکن است یک میلیارد و دویست شود.یعنی حداقل یک میلیارد کمتر از پرداختی الخور.

با وجود همه این حرف ها شنیدیم سروش قرار بوده امشب بدون امضای این قرارداد ششصد هزار دلاری به ایران برگردد و یک راست برود شیراز.او امضا نکرده اگر برگردد یعنی اینکه مردد است.یعنی اینکه دوست دارد بماند.یعنی اینکه به یک میلیارد و دویست میلیون پول بیشتر پشت گرده یا حداقل به الخوری ها گفته فعلا امضا نمی کنم.کاری که کمتر کسی در این فوتبال شاید انجام دهد.

پس....پس زود قضاوت نکنیم و تحت ناثیر شایعات هم نباشیم.شاید این حرف هم در فضای کنونی خوشایند خیلی از هواداران هم نباشد اما یادمان باشد از کرمانی مقدم گرفته تا محرمی،درخشان،پیوس،محمدخانی و....در دهه شصت و دایی،پیروانی،کریمی،کاظمیان،معدنچی،اولادی و....در دهه هفتاد و هشتاد همگی از پرسپولیس به قطر یا امارات کوچ کردند و جز سه مورد پرسپولیس سهمی از این ترانسفرها نداشت.

انچه ما عصر امروز از یکی از نزدیکان سروش شنیدیم این بوده که او پیشنهاد ششصد هزار دلاری را امضا نکرده و امشب می خواسته به ایران بازگردد.شنیدیم سروش همه اخبار و کنش و واکنش ها را رصد کرده و حرف هایی در دل دارد.

حالا نمی دانیم اخر این قصه چه می شود.نمی دانیم پایان این هیاهو تمدید است یا جدایی.باور بفرمایید نگارنده یکبار هم با شماره هفت پرسپولیس همکلام نشده و راوی اخبار است و منتقل کننده حقایق.حال شاید این متن را سروش هم بخواند.اگر کسی این پست را برایش فرستاد به او بگوید نوشته اند؛استاد.می دانیم فرصتی به شما رو کرده.یک میلیارد هم کم رقمی نیست که بتوان چشم روی ان بست اما اگر.....اگر امروز هوادار کمی ناراحت است و گلایه مند و بعضا معترض بخاطر ان است که  سروش را طور دیگری شناخته.همانطور که حاضر شد حداقل چشم روی هفتصد میلیون تومان پول ببشتر تراکتور ببندد و بگوید با افتخار به پرسپولیس امدم..

اقای شماره هفت؛حرف دل نگارنده بعنوان یک هوادار عاشق پرسپولیس این است؛بمان،عاشقی کن و وقتی هم خواستی لژیونر شوی مثل کریمی و کیا و دایی و باقری و.....به لیگ اروپا برو.سقف ارزوهایت را ببر بالا و بالا و بالاتر.حیف نیست شماره هفت پرسپولیس را از تن خارج کنی؟زود نیست؟کمی فکر کن برادر

دکتر نصیر :
۲۲ خرداد ۹۶
منهای آب و هوای گرم قطر منهای بی رحمی اعراب با خارجی ها که اگر خوب نباشی زودتر در لیست فروشی  منهای ناتوی عربی به رهبری عربستان که ممکنه به قطر حمله کنه ...به نظرم لیگ فیزیکی قطر که پر شده از افریقایی تبارهای تنومند برای سروش لیگ چندان مناسبی نیست و شانس مصدوم شدن اون میره بالا لیگ های اروپایی مثل هلند اسپانیا حتی یونان و ترکیه برای بازیکنان فانتزی و تکنیکال مثل سروش بهتر هستن..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی