شجاع، جسور و گلزن مثل شجاع

شجاع، جسور و گلزن مثل شجاع

در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر هفدهم، برخی مدافعان عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند نام خود را در بین بازیکنان برتر تا پایان هفته پانزدهم تثبیت کنند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، در ادامه معرفی بازیکنان برتر لیگ برتر هفدهم، عملکرد بازیکنی مورد بررسی قرار می گیرد که در این فصل به پرسپولیس پیوست و یکی از مهره های ثابت در خط دفاعی این تیم به حساب می آید. شجاع خلیل زاده مدافع سابق تیم های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز، در این فصل به جمع سرخپوشان تهرانی پیوست و خیلی زود خود را به عنوان یکی از ارکان اصلی خط دفاع پرسپولیس مطرح کرد.

مدافع ۲۸ ساله تیم پرسپولیس تهران در نیم فصل نخست ۱۴ بازی برای تیمش به میدان رفت که در تمامی این بازیها در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و به طور کامل در میدان حضور داشت. خلیل زاده تنها در هفته دوازدهم برابر پدیده مشهد غایب بود. این مدافع فصل را با گلزنی برابر فولاد خوزستان آغاز کرد و در ادامه یک بار دیگر در بازی با استقلال خوزستان برای تیمش گلزنی کرد و نیم فصل را با دو گل زده تمام کرد.

شجاع خلیل زاده یک بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و ۲ بار هم در تیم منتخب هفته قرار گرفت. بر اساس نمرات گروه آنالیز سایت و برنامه نود، شجاع خلیل زاده در نیم فصل اول میانگین ۲/۷۱ امتیاز را به دست آورد و با کسب این امتیاز، به طور مشترک با جاسم کرار عراقی، در رده پنجم برترین بازیکنان نیم فصل قرار گرفت. شجاع خلیل زاده در این فصل عملکرد بسیار موفقی در خط دفاعی سرخپوشان داشت و نمی توان نقش این بازیکن در نمایش بی نظیر خط دفاعی (تنها با ۶ گل خورده در نیم فصل اول) پرسپولیس را نادیده گرفت. خلیل زاده در بازی هایی که سیدجلال حسینی غایب بود، وظیفه سنگین تری بر عهده داشت و به خوبی توانست از پس وظایفش بربیاید.

شجاع خلیل زاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی