شجاعی و حاج‌صفی در اولین فهرست ۱۸ نفره پانیونیوس در سوپر لیگ یونان

شجاعی و حاج‌صفی در اولین فهرست ۱۸ نفره پانیونیوس در سوپر لیگ یونان

بازیکنان ایرانی در اولین فهرست ۱۸ نفره تیم پانیونیوس در فصل ۲۰۱۸ - ۲۰۱۷ سوپر لیگ یونان قرار گرفتند.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، میخائیل گریگوریو، سرمربی پانیونیوس آتن اسامی 18 بازیکن تیمش را برای اولین بازی فصل جدید سوپر لیگ فوتبال یونان اعلام کرد که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی نیز در میان آنها دیده می‌شوند. انتظار می‌رود این 2 بازیکن ایرانی برای اولین‌بار در بازی سوپر لیگ یونان کنار یکدیگر بازی کنند. شجاعی و حاج‌صفی پیش از این در بازی‌های لیگ اروپا با پیراهن تیم پانیونیوس یونان به میدان رفته بودند.


تیم پانیونیوس فردا شب (یکشنبه) در هفته اول سوپر لیگ یونان میهمان کورفو است. این تیم کهن آتنی در فصل گذشته سوپر لیگ یونان عنوان پنجم را کسب کرد و امیدوار است در فصل جدید این رقابت‌ها با بازی‌ مشترک مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی نمایش درخشان خود در 2 سال اخیر را تداوم بخشد.


فصل 2018 - 2017 سوپر لیگ یونان از امشب آغاز می‌شود و در مهم‌ترین بازی تیم المپیاکوس در حضور کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی پذیرای لاریسا است. دیدار این 2 تیم در ورزشگاه کارایسکاکی شهر آتن بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

احسان حاج صفی

لژیونرها

مسعود شجاعی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی