شجاعی یکی از دو خرید بزرگ زمستانی AEK

شجاعی یکی از دو خرید بزرگ زمستانی AEK

سایت معتبر یونانی در گزارشی ویژه از برنامه های نقل و انتقالاتی صدرنشین این کشور برای سورپرایز زمستانی طرفدارانش پرده برداشت.

به گزارش "پیروزی‌دیلی، در ادامه توجه ویژه رسانه های معتبر یونان به ستاره های ایرانی شاغل در فوتبال این کشور سایت SDNA امروز هم در ادامه پوشش اخبار نقل و انتقالات ژانویه 2018 به تفکرات مانوئل خیمنز اسپانیایی روی نیمکت AEK برای تقویت تیمش در راه ادامه تاخت و تاز در صدر جدول سوپرلیگ یونان پرداخت و انتقال مسعود شجاعی به این تیم را قطعی شده دانست.


در گزارشی که این سایت به عنوان خبر اول خود منتشر کرد آمده است:« خیمنز بعد از بحران مصدومیت و از دست دادن دو تا سه مهره کلیدی از مدت ها قبل خودش را برای تقویت AEK در کورس قهرمانی آماده کرد و اولویت را نیز در دو پست هافبک مرکزی و وینگر چپ وراست قرار داد از همین رو مسعود شجاعی از پانیونیوس و ارنانی از پورتو در صدر خریدهای زمستانی قرار گرفتند که قرار است تا یکی دو هفته دیگر طرفداران این باشگاه را سورپرایز کنند».


این سایت با اشاره به این که هر دو خرید جزو بازیکنان پا به سن گذاشته هستند، مدعی شد مانوئل خیمنز در پی بازیکنانی است که تجربه بالایی در تحمل فشارهای کاذب کورس قهرمانی داشته باشند از همین رو مسعود شجاعی می تواند یکی از این نفرات باشد چون هم تجربه بالایی دارد هم انگیزه رسیدن به قهرمانی در سال های پایانی فوتبال خود.

لژیونرها

مسعود شجاعی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی